Omega B Saksantuonti ja puuttuva kiertovesipumppu!
Omega B Saksantuonti ja puuttuva kiertovesipumppu!
Joku on varmaan asennuttanut saksantuontimalleista puuttuvan kierovesipumpun omegaan? Minkä hintaiseksi asennus on tullut? Ilmeisesti on ainakin tohon 2,5 v6 moottoriin vaikea alkaa sitä itse asentamaan. Pitääkö sinne laittaa muutakuin se pumppu ja vetää sähköt vai pitääkö sinne lisätä viel jotain letkuja? Kuinka kauan asennuksessa menee?
Paikallisessa merkkihuollossa kävin ja eivät osanneet oikein sanoa mitään, eivät ole kuulemma vastaavan tilanteeseen ikinä joutuneet että olisivat joutuneet sen pumpun asentamaan sen puuttuessa.
Koitin searchilla vastausta etsiä mutta ei tullut oikein selvyyttä.
Paikallisessa merkkihuollossa kävin ja eivät osanneet oikein sanoa mitään, eivät ole kuulemma vastaavan tilanteeseen ikinä joutuneet että olisivat joutuneet sen pumpun asentamaan sen puuttuessa.
Koitin searchilla vastausta etsiä mutta ei tullut oikein selvyyttä.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Ilmeisesti riippuu siitä mistä päin auto on tuotu suomeen. Ja en tiiä sit riippuuko vuosimallista jotenkin, toi oma on 94:njatomatig kirjoitti:Ihmettelen että miten semmoinen voi puuttua vaikka onkin tuonti auto??Itselläkin vastaava tuonti -98 mut en oo huomannu moista puuttuvan!!!
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Pumpulla varmistetaan että lämppärille tulee joka tilanteessa tarpeeksi vettä. Esim. tyhjäkäynnillä oman vesipumpun kierto ei välttämättä riitä pitämään kennoa kuumana.jatomatig kirjoitti:Tuli tossa mieleen ,että mihin sitä sähköistä pumppua tarvitsee ??
Corsa 1.6 GSi -95
MB E420T V8 -96
EX: Omega -99 2.5 TD A/C Aut. STW
MB E420T V8 -96
EX: Omega -99 2.5 TD A/C Aut. STW
en usko että 8v koneessa on tarpeellinen, luulis löylyn riittävän ilmankin.Kuke kirjoitti:No minulta taasen puuttuu tuo pumppu mutta omegani ei olekkaan tuo mv6 vaan 2.0 8vja vuosimalli oli 95, joten kiinnostais kans miten tuo pumpun asennus tapahtuu.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Noinko meinaat? Puskee kyl ajossa lämmintä mukavasti mut eipä oo tullu huomattua et mitä on ku on tyhjäkäynnillä, lämmöt nousee melko ylös mut mielestäni kauhean lämmintä ei ohjaamoon tuu kai?
Kenno vaihdettiin viime helmikuussa kun ei tunnin ajon jälkeen tullu edes haaleaa ilmaa vaan aivan kylmää. Ja termari on kans samalla vaihdettu.
älä perkule, oon aina kuvitellut että tuo "palelu" on vaan näitten V6:sien ominaisuus. ( + tiisselien )
luulisin et pienemmässä myllyssä pelaa vesikierrotkin terhakkaammin tyhjäkäynnillä, mut en väitä vastaan
luulisin et pienemmässä myllyssä pelaa vesikierrotkin terhakkaammin tyhjäkäynnillä, mut en väitä vastaan
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
No voipi olla et jonkun mielestä se on lämmintä mitä sielt tulee mut ite kun olen tälläinen vilukissa
No pääasia et nyt tulee lämmintä ajossa, oli kovin vittumaista tulla turusta n 70 km 23 asteen pakkasella lasit jäässä kotiin.... tulipa kirottua tämä omega alimpaan hel...iin sillon. Mut nyt en oo päivääkään katunu et tuli hommattua vaikka nuo ovet ja lukot välillä tahtookin koitella hermoja