eli projekti alkaa pikku hiljaa ja teho tavoitteet olis noin 200-250hv, eli 2.4l normi kone, täys remontti tehdään. sitten liekkirenkaat, mäntiä sorvataan vähän . 2kpl ruiskuja, koska ei ole rahaa säädettävään. alakerran tasapainatus ja kiillotus. kansi käytyetään porttauksessa ja ehkä isommat venat. ahdin switseri ja erillinen hukkis. ja iso välijäähdytin. eli jos jollain on hemmetin hyviä vinkkejä niin kaikki on tervetulleita. ja sit iso kysymys olen kuullut (esson baarin jutuissa että olen kuullut 2.4 männillä olis männän alapuoleinen jäähdytys, öljy)
hyvät vinkit tervetulleita 2.4l cih turbo
hyvät vinkit tervetulleita 2.4l cih turbo
moro
eli projekti alkaa pikku hiljaa ja teho tavoitteet olis noin 200-250hv, eli 2.4l normi kone, täys remontti tehdään. sitten liekkirenkaat, mäntiä sorvataan vähän . 2kpl ruiskuja, koska ei ole rahaa säädettävään. alakerran tasapainatus ja kiillotus. kansi käytyetään porttauksessa ja ehkä isommat venat. ahdin switseri ja erillinen hukkis. ja iso välijäähdytin. eli jos jollain on hemmetin hyviä vinkkejä niin kaikki on tervetulleita. ja sit iso kysymys olen kuullut (esson baarin jutuissa että olen kuullut 2.4 männillä olis männän alapuoleinen jäähdytys, öljy)
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy 
Re: hyvät vinkit tervetulleita 2.4l cih turbo
megasquirt tai vems vois olla halvempi vaihtoehto jos vaanhaapio kirjoitti:2kpl ruiskuja, koska ei ole rahaa säädettävään.
tietämystä/kiinnostusta elektroniikkasta sekä ruiskun toiminnasta löytyy.
ja ainahan voi jonkun muun pyytää kolvailemaan paketti kasaan ja
pistämään perussäädöt sisään. megalla hintaa taitaa olla ~140e + kasaus
ja vems:llä käsittääkseni 2-300e luokkaa.
lisäinfoa löytyy:
www.finsquirt.net
www.vems-group.org/
koti.mbnet.fi/www-max/
EDIT: niin ja megan rakennussarjaahan(piraattiversiota) tarjoaa partco suomessa.