Mistä johtuu..?
Mistä johtuu..?
Onko normaalia jos paisuntasäiliöön ja jäähdyttimeen tulee niin kova paine ettei vesiletkut enää kestä ja paisuntasäiliön korkkia on ees turha yrittää avata tai tulee nesteet silmille.. x20xev Höyryä kans pakoputken täydeltä ja kolmella pyörii.. Varmaan kannentiiviste palanu..?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
streetmachine
- 'Admiral'

Mullaki pöllyttää ihan sikana sellasta vaaleaa (niinku vesihöyryä) putkesta, ja öljyt katoo johonki. Pakokaasut ei haise öljylle eikä oo sinistä niinku varmaan olis jos ne palais pois. Eikä jäähdytin nesteet katoa mihinkää. Missä vika?
E: Mulla ainakin voi avata ton paisuntasäiliönkorkin ihan lennosta, eikä mitään paineita. Kuuluuko siellä olla? Mistähän tuo pirun savutus/öljynsyönti johtuu?
Ajettukki vast 180tkm.
E: Mulla ainakin voi avata ton paisuntasäiliönkorkin ihan lennosta, eikä mitään paineita. Kuuluuko siellä olla? Mistähän tuo pirun savutus/öljynsyönti johtuu?
Ajettukki vast 180tkm.
No mulla syö öljyä ihan muuten.. Nestettä on hävittäny jo pitemmän aikaa ja pakokaasut haisee nesteelle.. Nyt se sitten tilttas eilen lopullisesti.. tällä hetkellä höyryä tulee jo kannen ja lohkon välistäkin.. Sen jälkeen ku ostin omegan niin ei oo ollu muuta kun remonttia.. Onkohan nämä ekotykit kaikki niin paskoja vai onko mulle sattunu paljo ajettu (335tkm) viimesen päälle maantaikone..