Calibrasta hävis parkit
Calibrasta hävis parkit
Kaverin calibrasta hävis parkkivalot muutama päivä sit..Polttimot on vaihdettu ja katottu silmämääräsesti kunto!
Otin irti valosäätimen ja siellä oli mittarille vedetty joku hyppyjohto sumuvalon kytkimestä..Otin sen pois niin nyt ei tule mittarille valoa Ja kun sumuvalo kytkintä käytti niin valot himmeni mittaristossa ja ajotietokoneessa..Jos jollain ois tietoa mistä nuo viat johtuu??
Otin irti valosäätimen ja siellä oli mittarille vedetty joku hyppyjohto sumuvalon kytkimestä..Otin sen pois niin nyt ei tule mittarille valoa Ja kun sumuvalo kytkintä käytti niin valot himmeni mittaristossa ja ajotietokoneessa..Jos jollain ois tietoa mistä nuo viat johtuu??
Vectra 2.5 V6 Sport Caravan -00
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
tässä näkee ettei ikinä pidä tehä sähköhommia (omia virityksiä) jossei tiedä mitä tekee...niinkauan pidä huomio poissa polttimoilta ennenkuin kannoille tulee virtaa..eli maadoitukset chekkaamaan että ovat kunnossa ja sitten että virtapuoli pelaa niin sitten VARMASTI toimii uusilla polttimoilla 
Omega B 2.0 16v
- ^^TeamAhma^^
- 'Senator'

- Viesti:
mullakaan ei toimi eessä sumuvalot takana kyllä toimii ja kaikki valot muutenkin pelittää
kysymys kuuluu tarviiko katsastuksessa toimia jos ei tarvi ni ei haittaa mun elämää vaikka ei toimi etu sumuvalot
kysymys kuuluu tarviiko katsastuksessa toimia jos ei tarvi ni ei haittaa mun elämää vaikka ei toimi etu sumuvalot
EI vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys?
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
Kyllähän niiden pitäs toimia jos kerran keulilla ovat, eli voi tulla sanomista toimimattomuudesta...^^TeamAhma^^ kirjoitti:mullakaan ei toimi eessä sumuvalot takana kyllä toimii ja kaikki valot muutenkin pelittää
Ja Paino sanalla VOI... Kaikki riippuu niin paljon konttorista ja katsastusmiehestä
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
E39 525 Touring -02