Mutta siis asiaan, mikäs noissa mahtaa olla vikana? Ois se nyt kiva laittaa kuntoon kerran sellanen siinä nakottaa! Ja tosiaan alko yhtäkkiä eilen toimimaan, toimi kerran ainakin sen jälkeen kun kokeilin että laitto virrat autoon..
Kadetin "infonäyttö"
Kadetin "infonäyttö"
Eli se pieni siinä ikkunan alla toimi eilen hetken näyttäen kaikkia valoja ;<. Ja nyt taas jatkaa mykkänä olona, ihan kuten naiset 
Mutta siis asiaan, mikäs noissa mahtaa olla vikana? Ois se nyt kiva laittaa kuntoon kerran sellanen siinä nakottaa! Ja tosiaan alko yhtäkkiä eilen toimimaan, toimi kerran ainakin sen jälkeen kun kokeilin että laitto virrat autoon..
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
Itsellä alkoi välkkymään valot kyseisessä "näytössä" kun käytin korjaamolla autoa ja se kerkesi sulaa siinä jonkin aikaa ja sitte taas pakkaseen.. Ku paukasee nyrkillä kojetauluun niin asia korjaantuu hetkeksi. Oliskohan jotai kosteus häikkää.. Kokeilin toista näyttöä niin se pelas oikein.. 
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Toisesta topickista lainattua:
"mulla nuo palaa kaikki koko ajan...en tiedä onko faktaa mutta kuulin jostain että se boxi mikä noita ohjaa on mittariston takana,maksaa n.300e ja on jo suht uutenakin jo ollut vakio vika...eli niitä on joutunu vaihtamaan vähän väliä.mulla nuo saattaa sammua joskus muutamaksi päiväksi eivätkä syty etes virtoja kytkettäessä,sitten taas saattaavat palaa viikkotolkulla yhtäpäätä..."
"mulla nuo palaa kaikki koko ajan...en tiedä onko faktaa mutta kuulin jostain että se boxi mikä noita ohjaa on mittariston takana,maksaa n.300e ja on jo suht uutenakin jo ollut vakio vika...eli niitä on joutunu vaihtamaan vähän väliä.mulla nuo saattaa sammua joskus muutamaksi päiväksi eivätkä syty etes virtoja kytkettäessä,sitten taas saattaavat palaa viikkotolkulla yhtäpäätä..."