A Vecculi projekti... (14.1.2006 PÄIVITETTY)
-
ooppeli123
- 'Admiral'

- Viesti:
ELi nyt on vihdoin ja viimein etupuskuri kuidutettuna kertaalleen... Mutta ei tullutkaan ihan symmetrinen toinen "reikä" on isompi kuin toinen ja toiselta puolelta noin 1cm korkeampi kuin toiselta... No kattoo ny mitä sille pitäs tehä... Niin ja kylkilistojenkin tasoitusta olen aloitellut toiselta puolelta ja kittaus alussa ja toiselta puolelta kitattu puoleen väliin... KIttauksen suoritin siten että alla on ensin "alumiinikittiä" ja päällä on helpommin muokkautuvaa kittiä joka on myös 2k kittiä... Sitten vielä muutama picture:

VW Transporter -00 & Suzuki TL1000R -99 & Calibra 2,0 16v 4x4 -90 & VW Kupla 1300 -73
Kyllä taaksekki jotain jännää on tulossa, mutta kaikki ajallaan
... Juu niinhän se tarvitsee ja niin on tulossakin... loppuviimeksi puskurista tuli ihan hyvä kun ottaa huomioon että oli oikeastaan minun ensimmäinen suurempi lasikuitu valmiste...
Oli tuossa pari viikkoa lievää inspiraation puutetta projektin suhteen, mutta nyt sain kohtuullisen inspiraatio pistoksen kun eilis iltana/yönä (noin klo 01:00) mietiskelin helmojen tekemistä...
Oli tuossa pari viikkoa lievää inspiraation puutetta projektin suhteen, mutta nyt sain kohtuullisen inspiraatio pistoksen kun eilis iltana/yönä (noin klo 01:00) mietiskelin helmojen tekemistä...
VW Transporter -00 & Suzuki TL1000R -99 & Calibra 2,0 16v 4x4 -90 & VW Kupla 1300 -73
On tossa etupuskurissa hiomista...TuKe88 kirjoitti:Kyllä taaksekki jotain jännää on tulossa, mutta kaikki ajallaan... Juu niinhän se tarvitsee ja niin on tulossakin... loppuviimeksi puskurista tuli ihan hyvä kun ottaa huomioon että oli oikeastaan minun ensimmäinen suurempi lasikuitu valmiste...
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Kaverilla oli Mazdassa justiinkin tuon näkönen "oma valmiste" etupuskuri, ja kyllä mä olin mielissäni kun se ensi lumilla päräytti sen paskaks!!! Aivan hirveän näkösiä noin jumalattoman massiiviset rakennelmat, kaikki samanlaisia... Keskellä ISO aukko ja reunoilla pienet. Eikö vähän edes mielikuvitusta vois käyttää 
Nyt tuli sitten sitä palautetta, ei kannata repiä retkeily verkkareita siellä takana.
Hyvä kuitenkin että on yritystä!!!

Nyt tuli sitten sitä palautetta, ei kannata repiä retkeily verkkareita siellä takana.
Hyvä kuitenkin että on yritystä!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Heh niin näyttää olevan... Tietokone sekoillut jotakin ja sen mukaan nyt on 18. päivä... Pahoitteluni ei kannata näköjään luottaa tietokoneen kalenteriin enään nykyään...Vecstra kirjoitti:A Vecculi projekti... (17.1.2006 PÄIVITETTY)
Ennakoidaanko tässä tulevaa paivitystä vai kuinka? Tänäänhän on siis 15. päivä.![]()
Joo onhan projekti nyt vähän edennyt...
Ei oo tullu päiviteltyä kun muuton takia ei ole nettiä ollut vähään aikaan itsellä ja koskaan ei ste muka ole ehtiny missään kirjottelemaan...
siinä nyt kuva melkein nyky lookissaan... puskuri jota väsäsin ei koskaan päätynyt paikalleen... Maalauskin onnistui vähän niin ja näin, mutta loppu peleissä olen itse tyytyväinen maalaus tulokseen, koska itse maalasin, kun piti saada maalattua ja tuttava ei ste kerinnytkään, joten ihan raakasti vain itse sutaisin

eli siinä yksi kuva... kuvan oton jälkeen tullut kylkiin teipit, uudet siistimmät kilvet ja takavaimennin... Niin ja poppiksia on tullut jonkin verran laitettua, joskaan asennukset eivät ole vielä valmiit...
Aikamoinen amis teinix tuning koslahan tosta tuli (värikin ihan eri mitä värikartan mukaan oli)
Kesäkuun alusta asti nyt ollut ajossa ja ihan kohtuullisesti on toiminut, jotain pientä laittoo ny aina silloin tällöin... jakohihna pamahti poikki, mutta sitä nyt ei ollu kovin paha vaihtaa ja helmat pitänee hitsata melkeen kokonaan uudestaan ku innostu katsastusmies tekeen niihin reikiä
Ei oo tullu päiviteltyä kun muuton takia ei ole nettiä ollut vähään aikaan itsellä ja koskaan ei ste muka ole ehtiny missään kirjottelemaan...
siinä nyt kuva melkein nyky lookissaan... puskuri jota väsäsin ei koskaan päätynyt paikalleen... Maalauskin onnistui vähän niin ja näin, mutta loppu peleissä olen itse tyytyväinen maalaus tulokseen, koska itse maalasin, kun piti saada maalattua ja tuttava ei ste kerinnytkään, joten ihan raakasti vain itse sutaisin

eli siinä yksi kuva... kuvan oton jälkeen tullut kylkiin teipit, uudet siistimmät kilvet ja takavaimennin... Niin ja poppiksia on tullut jonkin verran laitettua, joskaan asennukset eivät ole vielä valmiit...
Aikamoinen amis teinix tuning koslahan tosta tuli (värikin ihan eri mitä värikartan mukaan oli)
Kesäkuun alusta asti nyt ollut ajossa ja ihan kohtuullisesti on toiminut, jotain pientä laittoo ny aina silloin tällöin... jakohihna pamahti poikki, mutta sitä nyt ei ollu kovin paha vaihtaa ja helmat pitänee hitsata melkeen kokonaan uudestaan ku innostu katsastusmies tekeen niihin reikiä