morjes,
mikä on Vectran 2,0DTi koneen heikoin lenkki? Mitä asioita kannattaa tarkistaa?
Pumppu on käsittääkseni vaihtunut -00, oliko uudistus parempaan vai huonompaan suuntaan? Tähtäimessä vuosimallit -98-01.
Onko muuten 2,0DTi:tä 5-ovisena mallina olemassakaan?
2,0DTi Vectraa hankkimassa
Pumppu taisi vaihtua -00 sellaiseen malliin, jota ei pysty Boschilla korjaamaan. Ilmamassamittarit kulutustavaraa, alipaineletkijen liitoskohdat myös aika heikkoja. Niiden korjaaminen tosin helppoa, uutta kumiletkua vain kumituteiksi.
Searchilla (haku) löytyy paljon tietoa, joten suosittelen sen käyttämistä.
Searchilla (haku) löytyy paljon tietoa, joten suosittelen sen käyttämistä.
Joo kato vaan että ostat sellasen mitä on huollettu....mulla kävi silleen että vähän liian innoissaan tuli ostettu toi dieseli ja ekan vuoden aikana tais mennä sellaset 1500-2000€ pelkän kulutustavaran vaihtoon +sitten lisä hilppeet mitä on tullu laitettua...mutta nytten olen ollut ihan tyytyväinen tohon tahtois vaan seuraavaks gtc 1.9cdti astran.....
niin tossa on muuten -99 2.0dti vectra myynnissä jos katot ton linkin tossa alla..mailaa tai soittele jos kiinnostaa...
www.nettiauto.com/275462
niin tossa on muuten -99 2.0dti vectra myynnissä jos katot ton linkin tossa alla..mailaa tai soittele jos kiinnostaa...
www.nettiauto.com/275462
OT: komian näköinen Veijo-EssoManu82 kirjoitti:Joo kato vaan että ostat sellasen mitä on huollettu....mulla kävi silleen että vähän liian innoissaan tuli ostettu toi dieseli ja ekan vuoden aikana tais mennä sellaset 1500-2000€ pelkän kulutustavaran vaihtoon +sitten lisä hilppeet mitä on tullu laitettua...mutta nytten olen ollut ihan tyytyväinen tohon tahtois vaan seuraavaks gtc 1.9cdti astran.....
www.nettiauto.com/275462
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
astramaani
- 'Diplomat'

ostin elokuussa vectra dti vm-99,ajettu 255tkm,nyt on 275tkm,mitää ei oo tarttenut tehdä.pitää ja päästää..vähä ruokainen ja tolla 100hv:llä pärjää hyvin tuolla liikenteen seassa.ei jää jalkoihin.siivota pitäis,ku ei oo sitäkää kerenny/viittinyt,,mukava auto.
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti