Astra G:n lämppärin puhallin
On 2003-01-23 21:25, Nikke wrote:
On alkanut tuo puhallin pitämään ulinaa, varsinkin pakkasilla. Tietääkö kukaan missäpäin tuo puhallin sijaisee ja pystyykö sille mitään itse tekemään esim. öljyämään laakereita?
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 48&forum=4
Voin sanoo että oli sitte Omegassa ainakin KETTUMAINEN homma!!!!
Jos kysyttävää voin infota..
PS: Käsittele sitä tuuletinta varoen... ne siivet lähtee herkästi ja sitte ainakin Omegaan hinta uudelkla 225e!!
EDIT: Mikäli moottori on yhtään samankaltainen sulla ... niin mulla on nyt ylimääräinen nurkissa.. eikä ulise...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Iso_G on 2003-01-24 08:58 ]</font>
Osaako joku sanoa mikä mun G:tä vaivaa kun se ei puhalla kunnolla kuskinpuolelle tuulilasia.
Alunperin oli raitisilman suodatin aivan v..tun tukossa joten otin talveksi pois, luulin että auttaisi vaan ei auttanut.
Tossa kun satoi lunta ja laitoin auton tyhjäkäynnille, niin vänkärin puoli oli puhdas ja kuskinpuoli melkein puoleen väliin lumen peitossa.
Ja kuskin puolelta tuulilasin alanurkka on pakkasilla aina 10cm x 30cm alueelta aina huurussa.
Auto -98 G 5-ovinen lyhytperäinen 1.6 16v.
Alunperin oli raitisilman suodatin aivan v..tun tukossa joten otin talveksi pois, luulin että auttaisi vaan ei auttanut.
Tossa kun satoi lunta ja laitoin auton tyhjäkäynnille, niin vänkärin puoli oli puhdas ja kuskinpuoli melkein puoleen väliin lumen peitossa.
Ja kuskin puolelta tuulilasin alanurkka on pakkasilla aina 10cm x 30cm alueelta aina huurussa.
Auto -98 G 5-ovinen lyhytperäinen 1.6 16v.