mistä\mikä alusta a omppuun?
mistä\mikä alusta a omppuun?
mistä on porukat hommanneet a omegaan alustaa?tarkotus olis semmonen -40mm pudottava alusta.auto on 3000 12v.ei ole tarvista millekkään 4000€ maksavalle vaan semmonen kohtuu hyvin toimiva ja ok ajettava(ei liian jäykkä) madallussetti.
Lähtee ku nakki haulikosta
Autotarvikeliikkeistähän noita luulisi löytyvän, jos ei hyllyssä ole niin tilaavat kyllä. Ite hommasin Osaset liikkeestä 2.0 Omegaan satsin. Sitä en kyllä osaa tarkemmin sanoa että millainen saatavuus on 12V Omegalle... Mutta kysymällähän se selviää 
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Mulla olis tarpeettomana uudet Eibach -40mm jouset 3000-Omegaan. Tarjoa jotain thun@dr.com
tarkotus on koko setti kerralla hommata iskareja myöte.paljo suunnilleen on omppuun alustan hinta?chainsaw kirjoitti:Mulla olis tarpeettomana uudet Eibach -40mm jouset 3000-Omegaan. Tarjoa jotain thun@dr.com
Lähtee ku nakki haulikosta
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
hyvän alustan saat ku pistät eibachin jouset ja bilsteinin sprint iskaritjamppu_ kirjoitti:tarkotus on koko setti kerralla hommata iskareja myöte.paljo suunnilleen on omppuun alustan hinta?chainsaw kirjoitti:Mulla olis tarpeettomana uudet Eibach -40mm jouset 3000-Omegaan. Tarjoa jotain thun@dr.com
tossahan sulle on jouset ja sit SUTII OY:ltä iskarit.myy Bilsteiniä ihan kaupalliseen hintaan...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...