hälytin asiaa.

Keskustelua Opeleista
AJM
'Admiral'
'Admiral'

hälytin asiaa.

Viesti Kirjoittaja AJM »

Oisko kellään tietoa hälyttimen merkistä?
Kun ei moduulissa lue kuin SL0970O/ITA ja joitain muita numerosarjoja.
Moduuli neliskanttinen, väriltään musta jossa keskellä vihreä raita ja päällä avainlukko.
Kyseistä hälyä ohjataan auton omilla kauko ohjaimilla/avaimilla.
Hydetys
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hydetys »

Kuvaus sopii ainakin vanhalle LASERLINE merkkiselle hälärille.
Kuva

Itelläni on kyseinen häläri, jolla voisi kyllä nakata vesilintua..

Jos nyt tarkotat sitä boksia mikä on konehuoneen puolella ni sehän on ymmärtääkseni se sireeni, ja siitä avaimen reijästä saa vaimennettua sen.
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Jeps.
Ainakin tuo boksi näyttää samalta. Merkkiä tosiaan en löytänyt. Nuo numerosarjat vaan. Eikä kyseiseen mitään infoa googlekaan antanut.
Kyllä on/off toiminto löytyy avainta vääntämällä. Oma auto -01 astra jossa hälytin on ja tähän mennessä 3 viikkoa toiminut hyvin jonka olen autoa omistanut eikä edellinen omistajakaan mitään moittinut, eikä ole ollut kai tarviskaan kun ei avaimille käyttöä ollut keksinyt.
Vika ilmeni siinä toinen kiinnikeraudan pultti löysännyt ja kun menin rämpläämään niin alkoi huutamaan ja ei suostu yhteistoimintaan enää.
tällä hetkellä pois käytöstä.
Kyselenkin sen takia kun pitäisi manuaalit saada jostain siihen kun auton mukana kyseisiä ei tullut. Hälytin asennettu 1 omistajan toimesta sveitsissä kait kun edellinen omistaja ei myöntänyt kyseistä laittaneensa.
Hydetys
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hydetys »

Juups.. en sitte tiiä, mut jotenki mulla on sellanen kuva että laserline "?muuttui?" cobraksi taannoin.. eli cobra jälleenmyyjillä vois ehkä olla jonku näkösiä kytkentä/käyttöohjeita.. ja toi on/off kytkin on myös suht kelju, koska mulla se ainakin vaan vaimentaa hälyäänet, mut ei poista sitä kokonaan :roll:
SNooPY
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SNooPY »

Eipä ole muuttunut mielestäni cobraksi. Motoral Oy kyseisiä hälyttimiä tuo ainakin maahan.http://www.motoral.fi
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Tiedän ja ovat niukkoja antamaan tietoa mistään. eli sieltä en kysele.
Ja jos ei kohtuudella tietoa saa niin heitän kuikkaan koko vehkeen ja vaihdan cobran tilalle.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Hydetys kirjoitti:Juups.. en sitte tiiä, mut jotenki mulla on sellanen kuva että laserline "?muuttui?" cobraksi taannoin..
Ei taida laserlinellä olla mitään tekemistä cobran kanssa.
Taidat sotkea Alfatecin hälyihin,jotka olivat lähestulkoon identtisiä cobran kanssa ja molemmat Alfalinen maahantuomia.

Alfatec taidettiin haudata samalla Alfalinen mentyä nurin ja nykyään cobraa tuo maahan onepro.
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Näinhän se meni.
JOS nyt tämä mikä mulla olisi laserline niin tietääkö kukaan asennusfirmaa tai jotain muuta paikkaa jolla tietoa kyseisistä vehkeistä.
Ainakaan laserlinen nykyisten mallimerkintöjen perusteella ei näyttäisi olevan laserline.Googlellakaan ei ole tärpännyt.
Valmistaja kuitenkin joku italialainen firma ITA merkinnän perusteella ja asennettu kait 2001-2004 välillä. -(z)- alkuperäinen häly ei ainakaan ole.
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

Noh tuleepahan upittua tämäkin, eli osaisko joku sanoo mitä on tehtävissä ku hälytin ei ota toimiakseen? Kyseessä on Laserline 989 ja sen olen todennut että hälytin toimii (tai ainakin alkaa huutamaan ku sen huolto kytkimen päälle kääntää ja oven aukaisee) ja kaukosäädinkin toimii.
AAPUUUVA. Harmittaa vaan jos ei saa toimiin ku sais kuiteski jotain 5-10% pois vakuutuksista ku kerta VAT:in hyväksymä laite on. :cry:
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
janduli
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja janduli »

mulla on tollanen käyttämätön 989(muistaakseni) jemmassa.siinä on ainakin suomenkieliset käyttöohjeet ja lontoon murteella oleva kytkentäkaavio.
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Tässä olisi kuvia omasta helpottamaan? tunnistusta
Eli konehuoneessa oleva boksi. Tuon kumitutin alla virtakytkin
Kuva
Ja sisätilassa oleva merkki ledi. Tuo ledi on sellainen painettava malli eli kait sillä jotain ohjelmointia voi tehdä hälylle
Kuva
340cid
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 340cid »

Laitoin sulle Yv:n.
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

janduli kirjoitti:mulla on tollanen käyttämätön 989(muistaakseni) jemmassa.siinä on ainakin suomenkieliset käyttöohjeet ja lontoon murteella oleva kytkentäkaavio.
Jos viittit ni skannaisit ton kytkentäkaavion (jos mahd.) tai jos joku tietää mistä sais ni ystävällisesti nam kertoo hän.
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

340cid kirjoitti:Laitoin sulle Yv:n.
Johon vastattu.
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

JEPS!
Nyt on varmistunut hälyn merkki ja malli.
Manuaalit ja kytkentäkaaviot tilauksessa.
Kiitokset kaikille vastanneille varsinkin 340cid:lle manuaalista vaikka ei ollutkaan oikea, siitä kuitenkin selvisi hälyttimen LEDin vilkkumisella osoittamat koodit. Viikonloppuna lämpimään halliin räpeltämään häly kuntoon. 8)
Vastaa Viestiin