Calibraa hakemaan ( tai muuta)

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
timix
'Agila'

Viesti Kirjoittaja timix »

Moi kaikki Opelin ystävät. Suunnittelen autonhaku matkaa Saksan maalle Hampuri/ pohjois- Saksan suunnalle. Olisi hakusessa 1 tai useampi matkakumppani ko. reissuun.
Idea olisi jakaa kuluja ja saada lisää silmäpareja/ kokemusta vaativaan projektiin. Aikataulullisesti asia on auki, eli ehdotuksia otetaan vastaan. Minulle voisi käydä seuraavien 1-3 vkon aikana lähtö. Reissussa menisi varmaankin pe/la-to/pe, eli lähes viikon verran. Samoin matka järjestelyt riippuvat porukan suuruudesta. Esim. lento-vuokra-auto-laiva, tai 1 oma-auto-laiva-laiva. Kerro itsestäsi, Saksan kokemuksistasi, mahdollisesta Saksan taidostasi, kontakteista yms.
Perusasiat alkavat olla kunnossa. Ei tarvitse aloittaa aivan tyhjältä pöydältä. Joten siinä mielessä pikainenkin lähtö onnistuu. Laivat saattavat täyttyä varsinkin hiihtoloma kauden loppuessa joskus helmikuun loppupuolella, paluuta auton kanssa ajatellen. Tapaaminen ennen lopullista matkasuunnitelmaa / päätöstä on varmaan tarpeen. Olen itse Pohjois-Uudeltamaalta.
t. timix
Sähkötelkää: opel.calibra@surfeu.fi

PS. Mahdollista saattaisi myös olla jollekin halukkaalle auton osto ja laivaus Suomeen, jos autoja löytyisi riittävästi ja sopivia. Digikamera on tarkoitus ottaa mukaan ja kannettava pc, jolla voisi lähetellä kuvat ennen ostopäätöstä. Helpottaisi mahdollisen ostajan ”autokuumetta”.
Kulut voisivat olla n. 1100€ luokkaa /auto.
Vastaa Viestiin