mistä dvd-soitin?
mistä dvd-soitin?
tarvis pelkkä dvd-soitin hommata ilman näyttöö.. max 450euroo..
kitupiikki.net ja caraudio24.de mallit on nähty..eikä oikeen mieleisiä..
muita en oikeen oo löytäny..
ja pitäis saada erilainen malli mitä noilta sivuilta on löytyny.. mitään ihan tuntematonta merkkiä en viittis ostaa..
ja pitäis saada erilainen malli mitä noilta sivuilta on löytyny.. mitään ihan tuntematonta merkkiä en viittis ostaa..
Aika vähän on tarjolla malleja tuohon hintaryhmään.. Varsinkin jos haluaa jonkin merkkituotteen ja kuitenkin jonkin muun, kuin mitä noilta sivuilta löytyy. Valikoimat varmasti lisääntyvät seuraavan vuoden aikana, mutta lähiajat on tultava toimeen noilla.
Mitä nyt kokemuksesta tiedän, niin tuo JVC KD-DV6101 on ihan passeli laite, toimii nopeasti ja tukee myös DVD-MP3-levyjä. Eikä tosiaankaan ole enää pahanhintainen. Ainut v**uttava ominaisuus on se, että sylkee levyn aina ulos, kun etulevyn avaa virrat päällä.. Kaikkeen kuitenkin tottuu.
Eikä tuo Sony MEX-R1:nkään kuulemma toivoton tapaus ole.
Pioneerin ja Alpinen laitteet ovatkin sitten jo täysin toisissa hintaryhmissä.
Mitä nyt kokemuksesta tiedän, niin tuo JVC KD-DV6101 on ihan passeli laite, toimii nopeasti ja tukee myös DVD-MP3-levyjä. Eikä tosiaankaan ole enää pahanhintainen. Ainut v**uttava ominaisuus on se, että sylkee levyn aina ulos, kun etulevyn avaa virrat päällä.. Kaikkeen kuitenkin tottuu.
Eikä tuo Sony MEX-R1:nkään kuulemma toivoton tapaus ole.
Pioneerin ja Alpinen laitteet ovatkin sitten jo täysin toisissa hintaryhmissä.
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
- Tero Äijälä
- 'Senator'

Re: mistä dvd-soitin?
[quote="cali"]tarvis pelkkä dvd-soitin hommata ilman näyttöö.. max 450euroo..
ja pitäis saada erilainen malli mitä noilta sivuilta on löytyny.. mitään ihan tuntematonta merkkiä en viittis ostaa..[/quote
Olen aina ihmetellyt mihin äijät sulloo rahaa autoissa, kun ei näy kuin ulkonäössä eikä kulussa. Tuo JVC on mielestäni sikahalpa DVD-toistimeksi, toisaalta jos johonkin vitun rumiin helmoihin tai puskureihin lyö rahat niin ennemmin sijoittaa poppeihin.
``All show no go´´
ja pitäis saada erilainen malli mitä noilta sivuilta on löytyny.. mitään ihan tuntematonta merkkiä en viittis ostaa..[/quote
Olen aina ihmetellyt mihin äijät sulloo rahaa autoissa, kun ei näy kuin ulkonäössä eikä kulussa. Tuo JVC on mielestäni sikahalpa DVD-toistimeksi, toisaalta jos johonkin vitun rumiin helmoihin tai puskureihin lyö rahat niin ennemmin sijoittaa poppeihin.
``All show no go´´
http://www.hifikonex.fi/shop/products.php?p=b29ed3 kelpaisko tää? näitten macromien pitäs olla ihan asiallisia soittimia hintasekseen. halppis mp3 soitin kuulemma ainakin toimii hyvin. macromia muu ainakin mustat pörssit ja hifikonex.
Moi!
Mulla on vähän käytetty Macrom soitin ja se on toiminut mulle erittäin hyvin. Ei vaadi erillistä vahvistinta.
Macrom MDVD4500R DvD soitin ollut käytössä 2kk Takuu jäljellä 7kk
http://www.designfolie.de/CarHifi/Entertainement.htm
Keskimmäinen soitin.
Nettohintaan 300€ (Olen itse maksanut 400€ ja saat takuukuitin mukaan.)
Myyn se siksi kun meinaan ostaa semmoinen laite missä DvD, näyttö + sisäänrakennettu GPS.
Jos kiinnostaa ota yhteyttö mailiin.
kbyskog@hotmail.com
Mulla on vähän käytetty Macrom soitin ja se on toiminut mulle erittäin hyvin. Ei vaadi erillistä vahvistinta.
Macrom MDVD4500R DvD soitin ollut käytössä 2kk Takuu jäljellä 7kk
http://www.designfolie.de/CarHifi/Entertainement.htm
Keskimmäinen soitin.
Nettohintaan 300€ (Olen itse maksanut 400€ ja saat takuukuitin mukaan.)
Myyn se siksi kun meinaan ostaa semmoinen laite missä DvD, näyttö + sisäänrakennettu GPS.
Jos kiinnostaa ota yhteyttö mailiin.
kbyskog@hotmail.com
B Omega V6 Irmscher
C-Kadett 2.3 Tic -79 Projekti
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
C-Kadett 2.3 Tic -79 Projekti
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
eiköhän noi kannata jättääkin sinne kotikäyttöön...Joppemix kirjoitti:Entäs joku kotikäyttöön tarkotettu soitin? joku pieni ja sit invertterillä siihen sähköt? AUX in vaan mankkaan ja sitä rataa. Ei maksa varmaan paljoo.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Re: mistä dvd-soitin?
Tossa pelkkä DVD-soitin: MDS DEV-800cali kirjoitti:tarvis pelkkä dvd-soitin hommata