Onko kellään antaa kommentteja CDC 40 Opera soittimesta / laitteistosta?
Olen ostamassa Vectra Wagonia ja mietityttää raaskisiko maksaa 1350€ extraa moisesta laitteistosta. Mukavat popit on tärkeä juttu enkä jaksaisi alkaa enää jälkeenpäin virittelemään. Mietityttää vaan saako rahalle vastinetta. Onko kukaan kuunnellut?
Ihmettelen kovasti ettei GM:llä ole antaa mitään lisätietoja mitä tuohon pakettiin kuuluu. Automyyjäkin joutui googlaamaan tietoja löytääkseen. Ei ole ihme jos ei GM:n kauppa kukoista kun ei ole ymmärretty edes lisämyynnin arvoa...
cdc 40 opera Vectra Wagoniin
OK!
Varmasti joo 1350 eurolla saa paremmat popit laitattamalla ite uusia palikoita. Onko kaiutinpaikat sellaiset että elementit saa itse helposti vaihdettua? Entä vahvarin liittäminen? Ajattelin vaan ettei mene koko auto paskaksi kun tuppaa olemaan niin hienoja vehkeitä nykyään jos menee sähköihin koskemaan.
Toista se oli kun oli vanha kunnon Dodge Aspeni ja suora kutonen. Jos virrat loppu niin laturi akunnapoihin kiinni ja taas poppi raikas. Saattais saksan ihmeen tietokoneet käristyä!
Varmasti joo 1350 eurolla saa paremmat popit laitattamalla ite uusia palikoita. Onko kaiutinpaikat sellaiset että elementit saa itse helposti vaihdettua? Entä vahvarin liittäminen? Ajattelin vaan ettei mene koko auto paskaksi kun tuppaa olemaan niin hienoja vehkeitä nykyään jos menee sähköihin koskemaan.
Toista se oli kun oli vanha kunnon Dodge Aspeni ja suora kutonen. Jos virrat loppu niin laturi akunnapoihin kiinni ja taas poppi raikas. Saattais saksan ihmeen tietokoneet käristyä!
Re: cdc 40 opera Vectra Wagoniin
Vanha keskustelu, mut eikö cdc 40 soita mp3:sia???