OPC Zafira myynnissä Kempeleessä

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
TEPE
'Senator'
'Senator'

OPC Zafira myynnissä Kempeleessä

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Olisipa taas yksi hieno opel myynissä Kempeleessä. Kuka kerkeää nyt......

http://www.dmauto.fi/?open=11&selected=431
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

just.... eikä just oo muutenki tuota zafira kuumetta ilmassa täälläpäin,tosin on hieman tyyris meikäläisen budjetille. Mut on toi vaan hieno! :o 8)
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Kyllä se silti pitäis olla OPC astra, mutta joku pirulainen kerkesi sen minun nokan edestä viimeksi viedä :)
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

:D
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

Herra pankinjohtaja, tiedän että tätä entistäkin lainaa on vielä, mutta.... Hyviä perusteita tuli keksittyä niin pankinjohtajalle että takaajille, mutta vaimoketta en onnistunut vakuuttamaan idean tarpeellisuudesta :o :cry:
TEPE
'Senator'
'Senator'

Omenalimu kirjoitti:Kyllä se silti pitäis olla OPC astra, mutta joku pirulainen kerkesi sen minun nokan edestä viimeksi viedä :)

Jaa..... Kukahan lie ollu...... :roll:
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

TEPE kirjoitti:
Omenalimu kirjoitti:Kyllä se silti pitäis olla OPC astra, mutta joku pirulainen kerkesi sen minun nokan edestä viimeksi viedä :)

No joku ROISTOhan se oli :P No ihan hyvä vain tullut nyt halpoja kilometrejä tolla 1.6:lla :)
TEPE
'Senator'
'Senator'

Omenalimu kirjoitti:
TEPE kirjoitti:

No joku ROISTOhan se oli :P No ihan hyvä vain tullut nyt halpoja kilometrejä tolla 1.6:lla :)
Kyllä vähän harmittaa jälkeenpäin, että piti antaa se vanha astra pois. Ei sitä tiedä jos vaikka joskus sais ostettua sen takasin :) Tai ostaa samanlaisen mutta ilman levikkeitä ja modaa hiukan samanlaisen siitä :)
mt
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mt »

Mihinköhän se Nettiautossa ollut musta OPC Zafira hävis, oli jonkun tonnin tuota halvempi?

Onkos se nyt niin, ettei Zafirassa saa tuota luistonestoa kytkettyä pois päältä?
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

mt kirjoitti:Mihinköhän se Nettiautossa ollut musta OPC Zafira hävis, oli jonkun tonnin tuota halvempi?

http://www.nettiauto.com/553962
RS_2
'Agila'

Viesti Kirjoittaja RS_2 »

Ja sitten kun saa Zafiran ajoasennon lähemmäksi henkilöautoa, niin sitä voisi uudestaan perheen käyttöön harkita:) Penkki loppuu tylysti kesken.
Reisille ei ole tukea, kuin alle 160 cm kuskilla. Kuukausi tuolla ajettiin ja sitten meni hermo=auto vaihtoon ja MV6 tilalle.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

TEPE kirjoitti:
Omenalimu kirjoitti:
TEPE kirjoitti:

Kyllä vähän harmittaa jälkeenpäin, että piti antaa se vanha astra pois. Ei sitä tiedä jos vaikka joskus sais ostettua sen takasin :) Tai ostaa samanlaisen mutta ilman levikkeitä ja modaa hiukan samanlaisen siitä :)
Siinä se oli auto paikallaan :) Kyllähän se sun vanha astra oli paljon hienompi, tai ainakin harvinaisempi ;) Tai no ehkä toi OPC kuitenkin. Mutta kyllä se vanhakin oli todella nätti, vähän laiskahko?
Vastaa Viestiin