Niinpä, niinpä... Niinhän minä aluksi teinkin, totesin kuitenkin samalla mitä itse olisin todennäköisesti tehnyt hankintojen osalta toisin ja mitä en. Pakko sen verran vielä sanoa, että päätit sitten itse vastata alkuperäiseen kysymykseen, puuttumatta muiden kirjoituksiin ja olemalla vittuilematta muille?M@nu kirjoitti:Eikö palstalla voisi antaa alunperin viestiketjun aloittaneelle kysyjälle vastauksia kysymyksiinsä ilman turhaa vittuilua ja omia mielipiteitä.
HIFI ASENNUSTA VECTRAAN?
Re: hifiä vectraan
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
hifiä vectraan
mk: lle lueppa huviksesi ensimmäinen kirjoittelemasi vastauksesi/ kommenttisi uudelleen ja mieti kuka aloitti mehukkaan vittuilun ja vielepä olemalla ensimmäinen.
himOPELI:lle taidat olla elämäntapasi valinnut, ikäväksi ehkä muille.
En ole sen enempää katkera jutuistanne, joskin aika kypsä välillä lukemaan joidenkin aina niin ihanan omahyväisiä ja niin vitun positiivisen oloisia kommenteja usein täysin asiallisiin kyselyihin ja kysymyksiin, muutoin niin mielenkiintoisella palstalla, jolla on tullut paljon vietettyä aikaa eksyttyäni opelistien omistavien joukkoon. mielestäni tämä melko pitkälle sivuraiteelle asiasta lipsunut keskustelu voisi tältä osin tällä palstalla päättyä (itse ainankin aion lopettaa ennen kuin nenissä alkaa olla omenia yms.) minulle voi laittaa privaa jos olet kiinnostunut pätemään lisää
himOPELI:lle taidat olla elämäntapasi valinnut, ikäväksi ehkä muille.
En ole sen enempää katkera jutuistanne, joskin aika kypsä välillä lukemaan joidenkin aina niin ihanan omahyväisiä ja niin vitun positiivisen oloisia kommenteja usein täysin asiallisiin kyselyihin ja kysymyksiin, muutoin niin mielenkiintoisella palstalla, jolla on tullut paljon vietettyä aikaa eksyttyäni opelistien omistavien joukkoon. mielestäni tämä melko pitkälle sivuraiteelle asiasta lipsunut keskustelu voisi tältä osin tällä palstalla päättyä (itse ainankin aion lopettaa ennen kuin nenissä alkaa olla omenia yms.) minulle voi laittaa privaa jos olet kiinnostunut pätemään lisää
M@nu: Aikaisemmasta viestistäsi lainattu, kokonaisuudesta irrotettu osa taas:
Anna siis myös muille vapaus ilmaista mielipiteensä, vaikka sitä ei edes kysyttäisi. Ja mikä on amispelle-ikä? Jos pidät itseäsi vanhana ja viisaana miehenä, voin kertoa, että minun ikäiseni tunnistaa teinin @- tai €-merkistä nimimerkissä.......Jokaisella olkoon vapaus omaan mielipiteeseensä, mutta en ole ihan amispelle iässä enää
näin onvectraTBO kirjoitti: Tuossa omassa -89 Vectrassa joku valopää on joskus asentanut soittimen eikä ole raaskinut ostaa siihen soittimeen sitä johtosarjaa ja alkuperäiset liittimet on tylysti vaan heitetty mäkeen, johdot oli niin pitkällä liittimen poiston vuoksi että oli hienoa sitten jatkaa niitä johtoja...
joillain on outo pakkomielle raiskata valmiit standardi liittimet.
minä en käyttänyt koko alkuperäistä johtoliitintä vaan rakensin kokonaan uudet piuhat. lähinnä sen vuoksi että ne alkuperäiset virtapiuhatkin oli jotain luokkaa 0.75mm3. ja melkein koko koelauta saman sulakkeen takana.
ja kun liitätte sokeripalalla johtoja muistakaa irtisanoa palovakuutus se ei kuitenkaan korvaa mitään.
miettikää mitä tapahtuu jos sokeripalan ruuvin reikään eksyy jotain metallista. ja kuinka tärinän kestäviä ne liitokset on.
liitokset tinaamalla tai vähintään abikoilla ja reilusti kutistesukkaa päälle.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
hifiä vectraan
himopeli, sut mä tunnistan wannabe autoilijaksi joka vielä ajelee iloisesti mopedilla, tosta sun avattaren kuvastasi, ellei ole sit sun omakuva? Tosiaan, tunnen välillä itseni tosi teiniksi väitellessäni tälläisistä asioista kanssanne. sori jos tämä paslta sittenkin on vain "tositeinien palsta" ja olen jotenkin uhannut reviiriänne ja loukannut jutuilla vittuilun yksinoikeuttanne. Yritän nyt tosissani pysyä aikaisemmassa foorumin lukijan roolissa. Kirjoittakaa aina jokaiselle jonka näette hiljattain liittyneen foorumiin, yhtä asiallisesti heti alusta alkaen kuin esim. tämän topicin aloittajalle, saatte ihmeitä aikaan! Ja "kaikilla kunnon" foorumilaisilla on taatusti hauskaa.
Re: hifiä vectraan
"M@nu" mikä ihmeen ongelma sulla on?