Eipäs ny ruveta hannaamaan Eihän siellä nytkää ookku -25 ja huomenna ei pitäs olla sitäkää...
Meillä -30 tarkeneekohan sitä huomenna lähtee ?
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
TobyR kirjoitti:Jaaha taidetaan mennä Juhan kanssa 2 auton letkassa
Ei nyt aleta hannaamaan, kyl ne pakkasen kestää
Niinpä kestäähän ne Mut kestääkö miehet
Täytyy vielää tossa illemalla miettii ett lähteekö vai ei! Olishan se kiva käydä vähän luisuttelemassa
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Juu täytyy kattoo kanssa tossa illemmalla, että tuleeko lähettyä liukastelemaan... tahtoo vähän jäätää ilmeisesti kaasuläpät, kun tulee suoraan keulalta raitisilmasuodattimesta raitista pakkasilmaa koneelle...
Jos tuo ropponen lähtee aamulla käyntiin ni voisha sitä lähtee. Vaikka kylmähä siellä on. Mitehä tuo mun jäsenyys homma ku maksoin viikko sitte jäsenmaksun. Kai se niillä näkyy....
Taitaa jäädä lähtemättä sinne joutsaan jos lähtis viemää lapset mummolaan ja känni päälle
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Mä ja Petsku tullaan Vaajakosken ABC:lle.... Toivottavasti moni muukin löytää sinne vaikka hieman kylmä keli saattaa ollakki Lähdetään ajelemaan varmaa siinä kuuden pintaa täältä päin.
Juki kirjoitti:Mitehä tuo mun jäsenyys homma ku maksoin viikko sitte jäsenmaksun.
Kylläpä se pitäisi näkyä... Jos sulla on kuitti siitä helposti saatavilla nii voit sen ottaa mukaan. Mutta ei kannata tehdä tästä ongelmaa kyllä miehen sanaan luotetaan et maksut on hoidettu