Näin kun pakkaset paukkuu ja omaan omegaan ei kannata lukkojen takia kajota, tuli mieleen että onko kukaan asentanut keskuslukituksen kauko-ohjaussarjaa alkuperäisen lisäksi? Noita sarjojahan löytyy mm. VDO:lla ja VIPER- mallisia sarjoja on saatavilla kelpohintaan. Miten ajoneston saa kytkettyä näihin boxeihin?? Haynesin korjausoppaassa ei ollut minkäänlaisia kuvia tuosta keskuslukituksen yksiköstä, vain suppea kertomus missä sijaitsee.
Onko tuossa keskuslukitusyksikössä ajonestoelektroniikka samassa, ja onko ne yhdistettävissä muihin sarjoihin?? On meinaan 100-0 parempi tuo radioaalloilla toimiva kake kuin ir. Ja tietenkin mukava jos ajonestokin toimisi samalla kakella...
B-omega/B-vectra kauko-ohjaimista..
- jukkapoika77
- 'Admiral'

mä laitoin hälyttimen ja sen kaukosäätimen kautta avaan ovet.eli se vakio ajonesto menee silti päälle aina kun avaan ovet vaikken siihen omaan avaimeen satukaan.ja kun hälyttimessä on kytketty kans ajonesto niin ton oman sais ottaa pois kun vaan osais(olisko viisaammilla tietoa?)on meinaan ärsyttävää kun joutuu kumminkin ovet kaukosäädöllä avattuaan vielä avaimesta laittamaan ovet kiinni ja sitten taas auki että saa vakio ajoneston pois päältä
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
Just tätä mä tarkoitin, ettei tarvis temppuilla 2 kakella..jukkapoika77 kirjoitti:mä laitoin hälyttimen ja sen kaukosäätimen kautta avaan ovet.eli se vakio ajonesto menee silti päälle aina kun avaan ovet vaikken siihen omaan avaimeen satukaan.ja kun hälyttimessä on kytketty kans ajonesto niin ton oman sais ottaa pois kun vaan osais(olisko viisaammilla tietoa?)on meinaan ärsyttävää kun joutuu kumminkin ovet kaukosäädöllä avattuaan vielä avaimesta laittamaan ovet kiinni ja sitten taas auki että saa vakio ajoneston pois päältä