ABS/luistonesto varoitusvalo
ABS/luistonesto varoitusvalo
Nyt on noiden kovien pakkasten aikana pari kertaa jäänyt noi valot palamaan kun on kääntänyt tuon virtalukon siihen kohti missä ajotietokone ilmeisesti ajaa diagnostiikkansa läpi (-00 Astra Coupe), valot kuitenkin poistuvat normaalisti jos ottaa virrat pois ja kokeilee uudelleen. johtuuko vain tosta kipeeestä pakkasesta vai onko huolestuttavaa?
Vähän yhdistyshäikkää jossain, pakkasen/kosteuden aiheuttamaa.
Tekee itellä joskus harvoin saman.
Tekee itellä joskus harvoin saman.
| BMW | e61 535dA | Sport Edition | 2010 |
| Mercedes-Benz | Vito | 116CDI | 4x4 | 2012 |
| Opel | Astra G | 2.2 Sport | 2004 |
| Opel | GT1900 | 1969 |
ex. Astra H 5D | 535d M5-look | A3 2.0TDI | 330D | Omega 3.0 V6 | Astra G Coupe | Astra G 3D |
| Mercedes-Benz | Vito | 116CDI | 4x4 | 2012 |
| Opel | Astra G | 2.2 Sport | 2004 |
| Opel | GT1900 | 1969 |
ex. Astra H 5D | 535d M5-look | A3 2.0TDI | 330D | Omega 3.0 V6 | Astra G Coupe | Astra G 3D |
Oma calibra pari kertaa jättänyt myös abs:n valon palamaan.
Yleensä on pakkanen kiristynyt tms kun vika ilmennyt.
Uudelleen starttaamalla minullakin vika hävinnyt.
Tuohonkin riittänee,että abs:n hammaskehään tai anturin päälle jäätyy sohjoa,eikä saa oikeita lukemia.
Jossei ihan alvariinsa tuota ala tekemään,niin en olisi kovin huolissani.
Yleensä on pakkanen kiristynyt tms kun vika ilmennyt.
Uudelleen starttaamalla minullakin vika hävinnyt.
Tuohonkin riittänee,että abs:n hammaskehään tai anturin päälle jäätyy sohjoa,eikä saa oikeita lukemia.
Jossei ihan alvariinsa tuota ala tekemään,niin en olisi kovin huolissani.
Mulla kans jää abs ja tc valo palaan (johtuu abseista)
kun lähtee, joskus korjaantuu parin metrin ajon jälkeen kun sammuttaa ja käynnistää, joskus ihan paikallaankin, mut mulla toi on joka kerta kun lähtee.
Saavat kattoo hammaskehät sun muut huollossa. huollossahan ne vissii näkee testerillä et mikä pyörä sen on aiheuttanu.
kun lähtee, joskus korjaantuu parin metrin ajon jälkeen kun sammuttaa ja käynnistää, joskus ihan paikallaankin, mut mulla toi on joka kerta kun lähtee.
Saavat kattoo hammaskehät sun muut huollossa. huollossahan ne vissii näkee testerillä et mikä pyörä sen on aiheuttanu.
Zafira Tourer 2.0cdti