Weitecin jouset on ihan paskoja, tänään -40 ja ens kuussa -70. Laatua laatua.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
Tissi Paroni kirjoitti:Weitecin jouset on ihan paskoja, tänään -40 ja ens kuussa -70. Laatua laatua.
varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!
mulla b-ascossa 100mm madaltavat jouset vakio iskareilla ollu pari kuukautta ja nyt on vakioon nähden madallusta liki 20cm ku iskarit pohjassa kulkee koko ajan.. joten kandee varmaan hommaa ne jousille tarkoitetut iskarit jos meinaa hyötyä muuta ku ulkonäöllisesti madalluksesta
kylläkai ne hyvätkin jouset läsähtää linttaan jos iskarit ei avita niide toimintaa juuri yhtää
c-cona 2.0i kirjoitti:varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!
mulla b-ascossa 100mm madaltavat jouset vakio iskareilla ollu pari kuukautta ja nyt on vakioon nähden madallusta liki 20cm ku iskarit pohjassa kulkee koko ajan.. joten kandee varmaan hommaa ne jousille tarkoitetut iskarit jos meinaa hyötyä muuta ku ulkonäöllisesti madalluksesta
kylläkai ne hyvätkin jouset läsähtää linttaan jos iskarit ei avita niide toimintaa juuri yhtää
Kyllä alusta on itellä kondiksessa (Irmeli/ Koni) Oon vaan niin paljon kuullu negatiivista palautetta tuosta weitec merkistä, kuuleman mukaan muutama liike jättänyt valikoimastaan pois sen huonon laadun ja palautusten takia?!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
Käsittääkseni suurin ongelma vakioiskareilla madallusjousien kanssa on lähinnä liian pitkä ulosjousto-> tarpeeksi syvissä kuopissa voi jousi lähteä paikaltaan.
Kyllä ne jouset sen auton painon kannattelee,joten jos vieterit kuoleentuvat on syytä etsiä jostain muualta kuin iskareista...
Kadetissa oli alla -40mm intraxit vakioiskareilla(tosin nekin laitettiin uudet jousien kanssa samalla) ja reilun 3v ajon jälkeen ei miksikään olleet vielä menneet...
mut 40mm madalluksella toki iskarit voikin toimia mut joskus porukka valittaa ku ei alusta toimi ku on 10 vuotta vanhoille vakio iskareil pistetty madallus jouset ja ei tullukkaan hyvä alusta
pitäs itelläki löytää huomattavasti lyhemmät iskarit b-ascoon