B Omegan maalauttaneet!
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
B Omegan maalauttaneet!
Paljonko on tullu hintaa koko auton maalaukselle? Ja mainitse myös että onko metallihohto väri vai ei. Kiitos! 
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

- jukkapoika77
- 'Admiral'

- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kuvassa just vahattu.jukkapoika77 kirjoitti:eix lallen omppu oo hyvis maaleis?ainaki kuvasta päätellen näyttää hyvältä
- jukkapoika77
- 'Admiral'

Lallevihtinen kirjoitti:mutta eiköhän sen paikkaus onnistu niin että suurempia värieroja ei synny, ainakin toivottavasti kun näytää maalaus olevan sen verran arvokasta.
toivottavasti,riippuu onko alkuperäinen väri?mulla kun maalattiin takakulmaa vähäsen niin kun auto on joskus maalattu yli ja ei tietenkään omalla värikoodilla niin maalari joutu kattoo värin liuskalla ja eihän se aivan saman värinen tietenkään ole
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
omega-a 3,0 12v.-87
Ei vaan tainnut olla riittävän hyvä ammattimaalari jos ei osannut itse sävyttää sitä? Liuskalla kun katsoo ja hakee kaupasta liuskan koodin mukaisen värin niin ei se ole koskaan täysin sama sävy kuin autossa. Se vaan sattuu olemaan lähimpänä sitä sävyä.jukkapoika77 kirjoitti:Lallevihtinen kirjoitti:mutta eiköhän sen paikkaus onnistu niin että suurempia värieroja ei synny, ainakin toivottavasti kun näytää maalaus olevan sen verran arvokasta.
toivottavasti,riippuu onko alkuperäinen väri?mulla kun maalattiin takakulmaa vähäsen niin kun auto on joskus maalattu yli ja ei tietenkään omalla värikoodilla niin maalari joutu kattoo värin liuskalla ja eihän se aivan saman värinen tietenkään oleon se kyllä kumma ku ei ammatti maalarit löydä just oikeaa väriä
- jukkapoika77
- 'Admiral'

Enochian kirjoitti:Ei vaan tainnut olla riittävän hyvä ammattimaalari jos ei osannut itse sävyttää sitä? Liuskalla kun katsoo ja hakee kaupasta liuskan koodin mukaisen värin niin ei se ole koskaan täysin sama sävy kuin autossa. Se vaan sattuu olemaan lähimpänä sitä sävyä.jukkapoika77 kirjoitti:Lallevihtinen kirjoitti:mutta eiköhän sen paikkaus onnistu niin että suurempia värieroja ei synny, ainakin toivottavasti kun näytää maalaus olevan sen verran arvokasta.
toivottavasti,riippuu onko alkuperäinen väri?mulla kun maalattiin takakulmaa vähäsen niin kun auto on joskus maalattu yli ja ei tietenkään omalla värikoodilla niin maalari joutu kattoo värin liuskalla ja eihän se aivan saman värinen tietenkään oleon se kyllä kumma ku ei ammatti maalarit löydä just oikeaa väriä
se on kuulemma semmonen juttu että sama maalari saa samasta maalista monta eri sävyä aivan vaan maalaus tyylistä ja tekniikasta riipuen.mutta kyllä mielestäni ammattilaisen pitäis osata samaa sävyä maalata ja tehdä
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
omega-a 3,0 12v.-87
omega-a 3,0 12v.-87