Itse asiaan:
-lämmöt ei nouse, varmaan menee termarin vaihdolla? Äkkiseltään katsottuna se on siinä koneen etuosassa ihan huippupaikassa.
-nakuttaa kylmänä hieman, onko vain ominaisuus. joskus hieman jopa kilkattaa. Vinkkejä tähän, älkääkä kukaan sanoko että SEARCH tai jotain.
-dieselit vähän oudompia minulle mutta eikös ne ole jotkut polttoaine putket mitkä menee sinne tulppien (vrt bensakone) paikalle ja siellä on myös hehkut. Anyway, huomasin tänään että sieltä ns. tulpan juuresta kuplii/huohottaa polttoainetta hieman läpi. en ole kyllä huomannut muuten ajossa/käynnissä vikaa, mut mulla on uudet hehkut ja ajattelin en vaihtaa kohta. Tarvinko sinne jotain o-rengas tiivisteitä?? Tietoa kellään? Voiko pelkkä kiristäminen lopettaa sen huohotuksen? ehkä..
Edellinen omistaja oli täysikäsi autoasioissa, mutta joku oli sanonut sille että tarvii uudet hehkut, varmaankin juuri sen huohotuksen vuoksi. Olen joskus mitannut pentuna isän vanhasta mitsusta hehkujen jännitteen, en vaan enää muista minne ne volttimittarin piuhat laitetaan?? vinkkejä ammattilaiset,vinkkejä. Muistelisin että niiden pitää hehkutus vaiheessa nostaa virtaa jonnekin 12volttiin, olenko oikeassa tai edes sinne päin?
Muutenkin kertokaa jotain tuosta bmw:n koneesta, mm. mitä öljyjä kannattaa käyttää ja silleen. Autolla ajettu 240 tkm, tuntuu todella hyvältä vehkeeltä toistaiseksi. Onko näitä paljon suomessa, olen ymmärtänyt että "hieman harvinaisempia", olenkohan väärässä.
Kaikki tieto erittäin tervetullutta, laitan lisää kysymyksiä kohta puoliin!
AUTTAKKEE!!!