Eli tässä olen mietiskellyt että eikö 2litraseen A-vectraan pitäsi käydä 2 litrasen c-asconan jousisarja ihan heittämällä?
Samat tolpathan niissä ainakin on, eli onko jousissa mitään muuta eroa ku varaosanumero?
Miten muuttuu Vectran korkeus kun sinne lykkää Asconan jouset nousee vai laskee?
Entä 2litrasen kadetin, tai astran istuukohan ne miten eikös nekin ole melkei samanlaisia pyöräntuennaltaan?
Ja kyseessähän on etuveto, eli puoljäykkä perä..
Eri jousien sopivuus Avectraan
Eli oliko nuo F-astran jouset ihan 2.0 mallin vakiot, vaiko ns. madallusjouset? Menivät siis ihan "bolt on", vai joutuko kikkailemaan mitään?
Oliko jouset sedanista vai visstoperästä? tuskin ainakaan farmarista
C-asconaanhan on kahden laisia etujousia, semmosia mitkä ovat "kapeammat" ylhäältä ja tasalevysiä koko matkalta, eikös vectrassa ole ihan tasalevyset? Eli kävisiköhän nämä asconan "tasalevyset" jouset sitten vectraankin?
Oliko jouset sedanista vai visstoperästä? tuskin ainakaan farmarista
C-asconaanhan on kahden laisia etujousia, semmosia mitkä ovat "kapeammat" ylhäältä ja tasalevysiä koko matkalta, eikös vectrassa ole ihan tasalevyset? Eli kävisiköhän nämä asconan "tasalevyset" jouset sitten vectraankin?
C-Asconan jousia on muistaakseni kahdenlaisia, suoria ja kartiolla alapäällä. Itsellä oli joskus -86 1.8i Asconassa tuo kartiolla alapäällä olevat jouset.
A-Vectran kaikki jouset ovat ylä ja alapäästä kartioita, tai ainakin kaikki jotka olen itse nähnyt.
A-Vectran kaikki jouset ovat ylä ja alapäästä kartioita, tai ainakin kaikki jotka olen itse nähnyt.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10