Kaivoin kadetin talvisäiöstä ajoon ja ihmettelin, että kun vinkuu kajarit kaasun tahdissa. Ei kovasti mutta vittumaisesti silti. Mitkähän asiat voivat vaikuttaa tuohon vinkumiseen? Virtapiuha ja RCA pihat menevät eripuolilta kabiinia. Vahvari on takakontissa.
J.Toivanen kirjoitti:ukon saabissa oli sama ongelma, aikansa tongittuaan vika paikallistui laturiin. Hiilet uusiksi niin hävisi.
Öh. Ai laturin hiilien huonous kuuluu kaijuttimista?
Toisaalta tossa on alkanu laturinhihna huutamaan aika useesti. Varsinkin jos laittaa esim. takalasin lämmittimen päälle.
Hmm.... uskaltaakohan tolla sitte lähteä tekemään 1500km reissua keskiviikkona. Ajattelin kadetilla lähteä kun sillä säästää 100€ verrattuna Omegan kulutukseen.
Asia ilmeni aivan samalla tavalla kuin esititkin, elikkä kiihdyttäessä kuului vinkuminen "nousevana". Koko ajon aikana kuului, olipahan nopeus mikä tahansa.
Mulla huonon maadoituksen takia aikanaan subbari pörisi miehekkäästi kierrosten tahdissa..
kun korjasin, tehot koko kiesistä putosi takuulla ainakin 150hv
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Varmista seki että rca- piuhat on kunnolla kiinni mankassa ja vahvarissa, mulla oli kerran vähän löysällä ku olin vahingossa vissiin nykässy niin kuulu mukavaa vinkumista kierrosten tahtiin.