Nätti takavaimennin 2.6 V6 Vectraan?
-
HannaMaija
- 'Kadett'

Nätti takavaimennin 2.6 V6 Vectraan?
Terves!
Vähän näihin heebeleihin olen tutustunut, joten kertokaahan tytölle, mikä takaäänenvaimennin olisi nätti, passeli ja kestävä 2.6 V6 farmari Vectraan (vm. -01)? Sellaiseen tuplarööriin olen mieltynyt. Älä ehdota kalleinta... Tai olisiko kenelläkään käytettyä myydä? Sivuja olen yrittänyt kahlata läpi, mutta...
Vähän näihin heebeleihin olen tutustunut, joten kertokaahan tytölle, mikä takaäänenvaimennin olisi nätti, passeli ja kestävä 2.6 V6 farmari Vectraan (vm. -01)? Sellaiseen tuplarööriin olen mieltynyt. Älä ehdota kalleinta... Tai olisiko kenelläkään käytettyä myydä? Sivuja olen yrittänyt kahlata läpi, mutta...
-
tuomaspitkanen
- 'Admiral'

Re: Nätti takavaimennin 2.6 V6 Vectraan?
Irmscher on yksi (hyvä) vaihtoehto johon ainakin minä olen mieltynyt. Ohessa kuva -01 vuoden omegasta samaisella koneella. Suosittelen..HannaMaija kirjoitti:Terves!

-Tumppi-
-
HannaMaija
- 'Kadett'

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
-
tuomaspitkanen
- 'Admiral'

Heh, hyvin sanottulevanen kirjoitti:...ja semmonen supra-tyylinen rice-takapönttö passaa yhtä hyvin B Vectraan ku hirvelle kiikarit.
Tinkivaraa kuitenkin on, muistaakseni pikkasen yli 300e makso. Ja opelilta tosiaan, parin viikon toimitusajalla.djtonzah kirjoitti:Irmscherin sivuilla tommonen pönttö 410€(?!)Ihanan kallista..
-Tumppi-
-
HannaMaija
- 'Kadett'

Remukseen olen tyytyväinen. Kallis on tosin sekin.
edit: Ja tuolta niitä saa http://www.konig.fi/cms/etusivu.html
edit: Ja tuolta niitä saa http://www.konig.fi/cms/etusivu.html
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
-
HannaMaija
- 'Kadett'

Amppa: Hih! No, mutta tuohan on törkeen makee!
Vecstra: Mitäs tuollainen kustantaa?
Pitää antaa asian hautua mielessä ja miettiä vaihtoehtoja. Meikäläinen, kun on sellainen, että jotain kun ostan niin se toinen vaihtoehto, joka jäi kaupan hyllylle näyttää paremmalta. Kiitos pojat (oletan, että pojat...) vinkeistä!
Vecstra: Mitäs tuollainen kustantaa?
Pitää antaa asian hautua mielessä ja miettiä vaihtoehtoja. Meikäläinen, kun on sellainen, että jotain kun ostan niin se toinen vaihtoehto, joka jäi kaupan hyllylle näyttää paremmalta. Kiitos pojat (oletan, että pojat...) vinkeistä!