Eikös a-vekussa ja colibrassa ole samat mittaristot?Make M kirjoitti:Nyt tulee legendaarinen kysymys: Mistä saan ostettua tai tulostettua calibraan mittarintaustat?
Juu on kysytty sataan kertaan, mutta löytyy hakukoneella asconaan, kadetteihin, vectraan yms. mut ei calibraan vaikka miten kiroilisi. Kiitos jo etukäteen.
Opel Calibra - Mittaristo
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Periatteessa kyllä (poikkeuksia varmaan on nopeuslukemien jne. välillä).hercules kirjoitti:Eikös a-vekussa ja colibrassa ole samat mittaristot?Make M kirjoitti:Nyt tulee legendaarinen kysymys: Mistä saan ostettua tai tulostettua calibraan mittarintaustat?
Juu on kysytty sataan kertaan, mutta löytyy hakukoneella asconaan, kadetteihin, vectraan yms. mut ei calibraan vaikka miten kiroilisi. Kiitos jo etukäteen.
E: nyt tuli mietittyä, niin moottorivalinta varmasti vaikuttanee auton mittariston "skaaloihin"...(?).

Rupesin tuossa miettimään, että onkohan mulla alkuperäistä vastaava asteikkokaan paikallaan. No auto on siis tuo 16v ja asteikko mulla -260km/h asti. Mittari heittää +17kmh noilla renkailla mitkä alla pyörii. Birballa löytyisi se kyllä hintaan 65€ +pk, mutta tuolta taisin saada pohjan koneelle. Katellaan mitä tulostin antaa pihalle, eli mikä on tarkkuus (suurentamaan joutuu)
Sulla taitaa olla turbon mittarinpohjat siellä.Make M kirjoitti:Rupesin tuossa miettimään, että onkohan mulla alkuperäistä vastaava asteikkokaan paikallaan. No auto on siis tuo 16v ja asteikko mulla -260km/h asti. Mittari heittää +17kmh noilla renkailla mitkä alla pyörii.
Vapari 16V:ssä nopeus 250 asti(240 viimeinen numero ja sen jälkeen vielä yksi viiva).
turbon mittaristo 280km/h asti.TJT kirjoitti:Sulla taitaa olla turbon mittarinpohjat siellä.Make M kirjoitti:Rupesin tuossa miettimään, että onkohan mulla alkuperäistä vastaava asteikkokaan paikallaan. No auto on siis tuo 16v ja asteikko mulla -260km/h asti. Mittari heittää +17kmh noilla renkailla mitkä alla pyörii.
Vapari 16V:ssä nopeus 250 asti(240 viimeinen numero ja sen jälkeen vielä yksi viiva).
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Joo, no sitten se on ihan oikea asteikko tuohon autoon. Kuinka pienet renkaat sulla sitten on? Jotkut Saksa-lookit?Make M kirjoitti:Käsky takaisin. Mittari oli 250km/h asti, eli viimeinen luku tuo 240mk/h. Renkaiden halkaisia on nähtävästi corsaankin liian pieni. No jospa se kesällä korjaantuu renkaiden oston yhteydessä
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
alkuperäinen rengaskoko on 185/65-15,taitaa olla aika iso ero halkaisijassa.Make M kirjoitti:Ne on jotkut kamikaze kitkat kokoluokkaa 175/ ? R14. Tulivat auton mukana
reilu viikko sitten...aivan liian pienet.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS