Harmillinen takaisku kun itse joudun olemaan 250km päässä töissä, mutta katsellaan taas kesällä kun siirrytään satamaan, silloin ainakin jo mukana kuvioissa!!!
Luistelu päivä meni vallan mainiosti ja uusiksi pitää ottaa, kunhan vaan kelit vähän lämpiää... Iso kiitos Petelle ja Maijalle huollon toimivuudesta pullat maistuivat kyllä
ABC:llä olemme pyrkineet olemaan siellä akvaarion kohdilla isossa pyöreässä pöydässä jos vain tilaa on! Kun itse olen paikalla niin kerhotakki on ainakin mukana eli siitä voipi tunnistaa jos ei se ole päällä niin sitten tuolikarmilla, joten pikku pyörähdys hölmön näköisenä ympäri kahvilan niin varmasti löytyy!!!
Ensikuun miittiin kaikki mukaan ja sovitaan uusi urheilupäivä!
turbo kirjoitti:Tekis mieli lähteä, mutta ei taida ehtiä ja matkaa noin 100km...
Pitäsikö meiän pitää joku oma miitti Harmoisisssa? "Padasjoen ja kuhmoisten alueen paikallistapaaminen Harmoistenmlahden risteyksen linkkupysäkillä."
Johan sulla olis lyhyempi matka Tampereellekkin kuin Lahteen.
Tai sit pitäis Padasjoki-Kuhmoinen-Jämsä-Jämsänkoski miitin Saharannan terasilla joka perjantai.
turbo kirjoitti:Niin, pitäisikö järjestää joku miitti Padasjoki-Kuhmoinen-Jämsä-Jämsänkoski alueelta . Seuraavaan Lahden miittiin oon kyllä 99% tulossa.
turbo kirjoitti:En ole. Nimen kyllä tiedän, eikös hänellä ole senator.
Sama kaveri ja oikeastaan ainoita ketä Kuhmosista tunnen Paajasten lisäksi. Jussilla oli vielä viime talvena se Irmscherin MV6 Omega jonka joku sen kavereista kajautti puuhun kun piti kokeillakuinka Omega kirjottaa...