takavalot tummiksi....

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Marko#
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Marko# »

Joo mää tummensin kanssa mun astrasta takavilkut mustiksi. Irti vaan ja teipillä raja... Noo katsastus mies ei oikein tykänny, sano että vaihda GSI valoihin, mutta varmaan mää jaksoin!
Viper83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Viper83 »

Hieman asiaa ja vähän offtopic:ä

Juuh.. Itel on tos kaneetissa punasella maalatut takavalot. Katastusmies sano et hienot on ja asialliset, hieman haittasi vaan ku pakkivalo on punanen :smile: Mut täs muutamapäivä sitte poliisi lähti perään ku ei ollu muka katastettu auto.. (auto ollu seisonnassa 7.1.2003 saakka ja päästöistä ei menny läpi, oli ajoaikaa kuukausi, nyt säädetty ja leimapaperissa) No poliisisedät siinä sitten (oli muuten vittumaisii)et ei taida pojalla olla auto katastettu ja noi sun takavilkut on punaset :smile:, meinas sakot antaa mut ku olin puoltoista viikkoo sit auton ostanu niin ei sakkoja.. Noo ei muutaku takavaloista hinkkaamaan vilkuista punanen väri pois.. kirkkaalla ilmalla vilkut näytti punaselta ja illalla ihan tavallisen oranssilta. Et empä tiiä kannattaako maalata kokonaan punaseksi, jättää vilkkukohdat ainakin haaleemmaksi ku muun osan, niin ei tuu ainakaan poliisisediltä valittamisia..
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
kmov
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kmov »

Tämä kuuluisi kyllä myytäviin , mut heitän
kuitenkin tänne kun sivuaa tätä keskustelua.
Eli minulla olisi myytävänä munamallin kadettiin itse tummennetut takavalot 40€ pari
vedetty 2-k akryylilakkamaaliseoksella, siistit!

0500-4965967/Ari
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Tai sitten tuon A-Vectran takavalojen vilkun ja pakkivalon tummennuksen voi tehdä myös laillisesti, kuten itse tein, eli uudet tehdastummennetut alkuperäiset 1995-vuosimallin GM-lampunlasit tilaukseen Saksasta Osatoimituksen kautta. Näyttää ok:lta ja on taatusti laillinen.

Kuva ennen:
Kuva

Kuva jälkeen:
Kuva
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

saaks B asconaan noita tummennettuja takavaloja?
Ja onko minkä hintasii?
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

JBL mies: Miten on? Saako sitte jollain pois jos näyttää siltä että on liian tummat ja on lakka on jo päällä vai meneekö lamput vaihtoon? Tossa olis kaks vaihto ehtoo joko rajata sen vilkun/pakkivalon alueen tai sitte vetää kokonaan yli seoksella. tuleekohan vaan esim jarruvaloista liian tummat jos vetää kokonaan yli?

Voi näitä valintojen määrää! :roll:
BMW M3 E92 Coupé
jbl-mies
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jbl-mies »

no sä voit katsoo sen tummuuden jo ennen ku vedät sen lakan päälle! annat kuivua vaan sen tummennus aineen siinä välillä. ja tinnerillä kyllä lähtee sit lamput puhtaiks jos näyttää ettei tullut hyvää!
-Topi-
-20NE with boost
jbl-mies@hotmail.com
jotta se nyt raamatussakin sanotaan että mäet täyteen vanhoja ooppeleita...
ei riemulla rajaa kun corsalla,omegalla ja vectralla ajaa...
hrp-tuning
irmche
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja irmche »

On 2003-01-27 15:29, ata wrote:
uudet tehdastummennetut alkuperäiset 1995-vuosimallin GM-lampunlasit tilaukseen Saksasta Osatoimituksen kautta.
Käykö nuo A1 malliin? Entä millane hinta noista piti maksaa?
Vastaa Viestiin