omega b automaattiöljyt

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
dude-83
'Agila'

omega b automaattiöljyt

Viesti Kirjoittaja dude-83 »

Minulla olis tämmönen ongelma.. vaihdoin omegaan automaattiöjyt ja suodattimen. öljy oli mobilin atf:ää jota eräs varaosaketju käski laittaa.. Mutta nyt kun lähden kiihdyttämään autolla nii kierrokset nousee mut ei vaihda vaihetta (tai en ainakaan huomaa) ja kiihtyvyys on hidasta. Mitä öjyä muut on käyttäny? Minulla tuli itselleni mieleen et olinkohan laittanut väärät öljyt sisään.. Ja minkä verran muut on saanu öljyä menemään? auto on omega b 2.0i 16v -94
Omppu MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Omppu MV6 »

Ettei olis ny niin et laatikossa ei ole tarpeeksi öljyä.Itse kallistin hiukan autoa et sain sen hiukan "yli" täytettyä jolloin laatikko alkoi toimimaan kunnolla. Tarkista tuo öljyn määrä.Auto käynnissä vaihde P asennossa öljyä pitäisi tulla ropun reiästä, olihan sulla auto käynnissä kun täytit? Haulla löytyy lisää...
Sutii
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Huoltopaketti

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Kaikki ATF öljyt toimii Opelin automaattilaatikoissa.
Opel ei anna ohjetta automaattiöljyn vaihdolle, joten on paljon Opeleita jolla takanaan liian paljon kilometrejä vaihtamattomilla öljyillä. Itse suositan vaihtovöliksi 120tkm. Opelilla vain suodatin on törkeän kallis peräti 135€. Nyt saatu erä huoltopaketteja joissa molemmat öljypohjantiivisteet ja suodatin HINTAAN 59.-.
Kuva
Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia
dude-83
'Agila'

Viesti Kirjoittaja dude-83 »

Sain menemään sinne sen oikean määrän öljyä mut silti se ei toimi. Pannatkin on käyty kiristämässä. Nyt toimii 1 ja 2 ihan normaalisti mutta kun laatikko vaihtaa 3:selle nii alkaa luistamaan.. Missähän vois olla vika?
Vastaa Viestiin