Omega B ajovalot?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

jmp1984 kirjoitti:Savolainen: juurikin tuo niissä ärsyttää, ei paljo haluta syys-iltoina ajella... noh olihan ne ainakin halvat jos ei muuta. voi toki vaikuttaa ku mulla on osramin all-weather (kellertävät) hehkut, kokeilla vaikka testivoittaja-biltemoita seuraavaksi. onkohan niissä muuten 100% uv-suoja? kun autiolla sanoi että käytä laadukkaita = uv-vapaita hehkuja niin ei kromit irtoo umpioista.
Joo noissa kannattaa käyttää tosiaan kunnon polttimoita, ite käytän philips, osram tai GE polttimoita ja niistä sit jotain +50% mallia.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

FK:n valot on DEPO:a, ainakin A-vectran tuninki valot linssillä. Luulisi että sama linssi on Omegankin valoissa.

Mielestäni noi linssivalot on ihan hyvät.. Linssissä on tärkää että on kirkas ja puhdas ja hyvä polttimo. Paksu lasi vie väistämättä tehoa.
Nismo, millo lie taas ajos
niklas_ve
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja niklas_ve »

tekeekös hella näitä kirkkaita valoja omppuun?
SharPei
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SharPei »

jmp1984 kirjoitti:ainut vika on vaan ettei niiden lyhyillä tee mitään! eihän se toki oo lampun tärkeintehtävä =)

mutta joo lyhyet sucks, pitkät jees.
Tämäkin on vähän suhteellista...
Jos vertaa niihin alkuperäisiin vanhan mallisiin umpioihin(siis huonokuntoisiin, jotka makaa nyt tuolla tallin nurkassa), niin kyllähän nuo Depot on p*rkeleen paljon paremmat.
SENU -86
'Kadett'
'Kadett'

Re: ajovalot

Viesti Kirjoittaja SENU -86 »

Lallevihtinen kirjoitti:
SENU -86 kirjoitti:Mulla on ainakin H1 polttimot omissa tarvike valoissa... en tiä onko samoja ku autiolla?? mun on tilattu saksasta ja on saman merkkiset eli debo tai joku semmonen :roll:
Mutta onko sulla linssi umpiot? Depo tekee myös niitä vanhempia umpioita joissa ei oo linssiä ja polttimoina 2xH1.
Joo ihan linssi lamput ne on.
Takaveto on yliveto!
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

kyllä hella tekee noita ja voin sanoa et on kuin yöllä ja päivällä eroa laadussa itelle laitoin hellat, ku kaveri kerkes laittaa mua ennen nuo depot ja tappelee vieläkin noitten säätöjen kans sivu ja korkeus on ihan perseestä piti patentoida et tuli jokseenkin hyvä. onhan hellat kalliimmat mut onhan sen arvoiset. depot saa saksasta kuluineen 125euroon ja hellan tais olla ooppelilla 340ekpl ja osatoimituksella 200ekpl ite ostin osatoimitukselta.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

päälikkö kirjoitti:kyllä hella tekee noita ja voin sanoa et on kuin yöllä ja päivällä eroa laadussa itelle laitoin hellat, ku kaveri kerkes laittaa mua ennen nuo depot ja tappelee vieläkin noitten säätöjen kans sivu ja korkeus on ihan perseestä piti patentoida et tuli jokseenkin hyvä. onhan hellat kalliimmat mut onhan sen arvoiset. depot saa saksasta kuluineen 125euroon ja hellan tais olla ooppelilla 340ekpl ja osatoimituksella 200ekpl ite ostin osatoimitukselta.
Ja kaiksta parhaat normi umpiothan on kai B2 omegan Hellan tekeleet. Mulla moiset on ja oon tyytyväinen, silti xenonien laitto on korvan takana. :D
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

niin itsellänihän on sellaiset ja xenonit meinaan ehdottomasti laittaa täs talven aikana
niklas_ve
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja niklas_ve »

Lallevihtinen kirjoitti:
päälikkö kirjoitti:kyllä hella tekee noita ja voin sanoa et on kuin yöllä ja päivällä eroa laadussa itelle laitoin hellat, ku kaveri kerkes laittaa mua ennen nuo depot ja tappelee vieläkin noitten säätöjen kans sivu ja korkeus on ihan perseestä piti patentoida et tuli jokseenkin hyvä. onhan hellat kalliimmat mut onhan sen arvoiset. depot saa saksasta kuluineen 125euroon ja hellan tais olla ooppelilla 340ekpl ja osatoimituksella 200ekpl ite ostin osatoimitukselta.
Ja kaiksta parhaat normi umpiothan on kai B2 omegan Hellan tekeleet. Mulla moiset on ja oon tyytyväinen, silti xenonien laitto on korvan takana. :D
niin nämä hellan B2:sen kirkkaat lamput menee suoraan B1? jos näin on täytyypi soitella osatoimitukselle ja tilata valot omaan omppuun. luotan kuitenkin hellan valoihin enemmän kuin näihin depoihin.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Joo, ostakaa ilman muuta noita Helloja B-omegaan, vaikka maksas vähän enemmän. Ei Depoja kun parempiakin on saatavilla. A-vekuun pakko ostaa tuninki umpiot jos haluu vähän erilaiset etuvalot.
Nismo, millo lie taas ajos
jmp1984
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jmp1984 »

SharPei: ainakin mulla oli kusenkeltainen hella + tarvike Depo (ei kirkaslasi) niin kyllä ne edelliset oli kokonaisuuten paremmat. Tiedä sitten onko noissa noin paljon laatuvaihteluita että kaikki erimieltä. Mutta ite en kyllä noihin lyhyisiin oo tykästynyt, jotenki niin kapea ja "outo" valokuvio, kuin 2 isoa taskulamppua ois keulalla =) Voi toki olla yksilöeroja sitten. Täytyypä tosiaan kokeilla vielä tavallisia kirkkaita hehkuja ennenkuin mollaan enempää. Kellää ei vissiin tietoa noiden Bilteman hehkujen uv-suojasta? Nehön ovat siis Tuulilasin hehkutestin voittajat oikeesti, jos joku ei tienny.

Mutta kuten siellä porukka jo siellä takarivissä sanoi niin rahalla ilmeisesti saa ja munalla pääsee...
SENU -86
'Kadett'
'Kadett'

Re: ajovalot

Viesti Kirjoittaja SENU -86 »

Lallevihtinen kirjoitti:
SENU -86 kirjoitti:Mulla on ainakin H1 polttimot omissa tarvike valoissa... en tiä onko samoja ku autiolla?? mun on tilattu saksasta ja on saman merkkiset eli debo tai joku semmonen :roll:
Mutta onko sulla linssi umpiot? Depo tekee myös niitä vanhempia umpioita joissa ei oo linssiä ja polttimoina 2xH1.
No joo nyt pitää korjata virheellinen tieto, omani on Depot lyhyet H1 ja pitkät H7 polttimoilla. :oops: eli taitaa olla just samat ku autiolla.
Takaveto on yliveto!
markovtk
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja markovtk »

Onko muilla samanlaisia ongelmia noiden Depojen kanssa, et ajotietokone herjaa kokoajan muka ois lamppu palanut, vaikkei olekkaan?? Liittimien kans ikuisuuksia räpeltänyt eikä muutosta tullu?? Orkkiksilla ei mitään ongelmaa. Niin ja tosiaan säätöihin niitä ei saa ilman kikkailuja ja alle puolen vuoden alkaa hapettumaan vaikka mitä polttimoita käyttää..... :evil:
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

jaa a, meinasin syksyks tilata autiolta noi umpiot... on ne nyt varmasti vähän paremmat kun noi vakiot... tai sit olkoon noi entiset ja ostaa jotkut kunnon lisävalot.. 150€ saa jo hyvät lisät :lol: ja alkee latu valkenemaa
Vastaa Viestiin