Onko tietoo??? Mistäköhän irtoais '97 vectran kuskin puolen kylkilistat vaivattomasti ja of course edullisesti?
Lieneeköhän malli vika ku tuntuu joka listan pää ainakin jonku verran irvistelevän? Vai lieneekö vaan maanantai kappale tää mun katiska? Heittäkäähän jotain vinkkiä millä sikaflexillä ne saa pysyyn hollillaan!!!
B Vectran listat...
-
Jerzey
- 'Diplomat'

Itse käytin irroneeseen listaan sellaista valkoista tiivisteliimaa, jolla saadaan esim vessanpönttö pysymään paikallaan ilman ruuveja (vähän kuin sikaflex).ja puristimella parintunnin puristus, hyvin on kestänyt.On 2003-01-28 11:23, Jay Kay wrote:
Onko tietoo??? Mistäköhän irtoais '97 vectran kuskin puolen kylkilistat vaivattomasti ja of course edullisesti?
Lieneeköhän malli vika ku tuntuu joka listan pää ainakin jonku verran irvistelevän? Vai lieneekö vaan maanantai kappale tää mun katiska? Heittäkäähän jotain vinkkiä millä sikaflexillä ne saa pysyyn hollillaan!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-01-28 11:39 ]</font>
-
MikkoV
- 'Senator'

-
Jerzey
- 'Diplomat'

Juu ei ole saniteetti massa oikea aine, mutta sattui olemaan peräkontissa avattu tuubi silloin kun korjaus inspis iski, niin sitähän sitä sitten käytettiin, on se kohta vuoden siinä pysynyt, ja lista oli todella pahasti vääntynyt, yli 90 asteen kulmaan enkä saanut sitä edes aivan suoraksi taivuteltua ennen liimausta, väkisin vaan puristimella
onneksi on kestänyt.
-
Jay Kay
- 'Agila'
-
Scy
- 'Senator'