penkka tuli vastaan ja vei puskuria, kuinka korjaus = )
penkka tuli vastaan ja vei puskuria, kuinka korjaus = )
Eli oli aika liukasta ja tuli toi kova penkka aika hyvin tohon puskuriin ja se otti ja halkes, eli kuinka tollasia halkeemia voi korjata vai voiko? ainuttakaa palaa ei lähteny irti, mut halkes se muovi kyllä. ei viittis uutta ostaa ku vanhaan oon niin tykästyny. 
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
- Undertaker
- 'Diplomat'

Lasikuitumattoa sinne halkeaman taakse jolla tulee takaisin sen vahvuus siihen ja muoto. Sitten koiverrat sen halkeaman jollain dremelillä auki. Mutta älä koiverra sitä takana olevaa lasikuitua puhki. Sitten vaan lasikuitupakkeli siihen kaiverretun uran pohjalle ja viimeinen pinta normi pakkelilla. Hionta ja maalaus niin on kuin uusi.
-
streetmachine
- 'Admiral'

Ite ajoin aikanaan äiten F-Astran puskurin halki(tolppa tuli eteen
),no kuitenkin vietiin se enon pajalle korjattavaks,se kun tekee muovihitsauksia yms. muita autonfixauksia,se hitsas ja maalas muovipuskurin kuntoon,ja on ehjä vieläkin,aikaa tapahtumasta on joku 7 vuotta.Eli eikun kyseleen paikallisia muovihitsareita
tai sit koko puskin vaihtoon.
On se hyvä et joku muu tietää paremmin mitä parkanos on ku minä = ) oox sä parkanon läheltä vai sieltä?zell kirjoitti:Eikös parkanossa ainakin tuo muovituote (siin sotkan vieres, misson niitä putkia pihassa) tietääkseni pysty hitsaileen muovia...
Mut onhan se ihan tosi juttu ettei niitä' puskureita oo ihan hirveesti niin siks ei uutta viittis ostaa... mä voin laittaa teille tänne joku päivä kuvan ku saan otettua niin siitä "ruhjeesta" = )
Onkohan kellään muuten mitää tietoo? kokemusta? paljonko tollanen hitsaus maksaa...? tietty se riippuu vähä kuinka paha se on... no mä laitan täs joku päivä kuvan ku saan sellasen tietokoneen käsiin et saan ne koneelle, ku oma kone on huollos ja tää työpaikan kone on mitä on...
niinhän ne aina...