Calibran verot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
y95sjave
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja y95sjave »

On 2003-01-27 00:05, y95sjave wrote:
Helsingin tullista tuli yllättävän nopeasti veropäätös -96 turbo-calibrasta. Kesti vain reilu 2 viikkoa (tämä siis vanhan syyskuun verosäädösten mukaan).

Tuloksena oli 7942 €, joten ei se nyt paljon nosta veroa verrattuna vanhempiin esim. -93 vuosimalleihin. Tästä vielä kun tekee valituksen niin pitäisi veron tippua.

- Jani
Niin, unohtui mainita:
Ajettu 116tkm ja varusteita mm. nahkasisusta, ilmastointi, sähkökattoluukku, 2 x airbag, ajonesto.
Calibra Turbo 4x4 -96

Kuva
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

joo mä otan varmaan paperini pois vaasan tullista koska ne on siellä kerinny pölyyntymään jo kuukauden verran :sad: siirryn oulun tulliin joka lupas n.viikossa tai kahdessa riippuu vaan että onko nillä calibran markkina-arvoa joka nillä onneks oli kun soitin joten ne lupas viikossa.. vaasan tulli sano että vielä kuukauden verran kestää eli mun pitäs oottaa yhteensä kaks kuukautta ...mitä ne siellä tekee pelaa risti nollaa????
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Topah76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

On 2003-01-28 20:50, VEN wrote:
joo mä otan varmaan paperini pois vaasan tullista koska ne on siellä kerinny pölyyntymään jo kuukauden verran :sad: siirryn oulun tulliin joka lupas n.viikossa tai kahdessa riippuu vaan että onko nillä calibran markkina-arvoa joka nillä onneks oli kun soitin joten ne lupas viikossa.. vaasan tulli sano että vielä kuukauden verran kestää eli mun pitäs oottaa yhteensä kaks kuukautta ...mitä ne siellä tekee pelaa risti nollaa????
Ei jumaleisson, mitä meininkiä. Eikä ne osannu antaa kunnollista perustelua kuukauden lisäajalle?
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

On 2003-01-27 00:05, y95sjave wrote:
Helsingin tullista tuli yllättävän nopeasti veropäätös -96 turbo-calibrasta. Kesti vain reilu 2 viikkoa (tämä siis vanhan syyskuun verosäädösten mukaan).

Tuloksena oli 7942 €, joten ei se nyt paljon nosta veroa verrattuna vanhempiin esim. -93 vuosimalleihin. Tästä vielä kun tekee valituksen niin pitäisi veron tippua.

- Jani
Huh toi oli varsin helpottavaa kuulla. Itelläni on 107tkm ajettu, vm.92 Mä jo välillä ehdin pelätä pahinta, kun ei oikein kunnolla tiennyt miten ne noista nahkapenkeistä ja kattoluukusta rankasee.
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

joo ei ne osannu sanoa muuta perusteluiksi kuin että on porukkaa sairaana ja on vielä viime vuoden papereita tarkistamatta...että semmoista pikkusen on huvittavaa noinko ne vaan puhuu paskaa mulle kehtasivat vielä tiskillä sanoa että 1-2 viikkoa on jonot!!! oulun tullissa on ystävällinen palvelu kiitos niille suuri ero kun vertaa vaasan tulliin...viikon sisällä käyn näyttää autoo ja sitte siitä hetki pieni niin sitte meitsi saa ajaa!!!
Hopea on nopea
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

niin ja oon muuten laittanu ocf jäsen paperit eteenpäin eli kohta on taas uus calibra clubissa :smile:
Hopea on nopea
Topah76
'Senator'
'Senator'

On 2003-01-29 18:02, VEN wrote:
joo ei ne osannu sanoa muuta perusteluiksi kuin että on porukkaa sairaana ja on vielä viime vuoden papereita tarkistamatta...että semmoista pikkusen on huvittavaa noinko ne vaan puhuu paskaa mulle kehtasivat vielä tiskillä sanoa että 1-2 viikkoa on jonot!!! oulun tullissa on ystävällinen palvelu kiitos niille suuri ero kun vertaa vaasan tulliin...viikon sisällä käyn näyttää autoo ja sitte siitä hetki pieni niin sitte meitsi saa ajaa!!!
Ja veron määrän kai kertonet tänne foorumiin heti, kun saat päätöksen?
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

tottakai! mä laitan kaikki kulut jotka tuli kun hommasin calibran ja tietty muutenki miten koko homma toimi parin viikon päästä pitäs tulla juttuu..
Hopea on nopea
Topah76
'Senator'
'Senator'

Hieno homma Ven! :smile: !
Topah76
'Senator'
'Senator'

On 2003-01-29 21:05, VEN wrote:
tottakai! mä laitan kaikki kulut jotka tuli kun hommasin calibran ja tietty muutenki miten koko homma toimi parin viikon päästä pitäs tulla juttuu..
Jos ei oo perjantaihin mennessä veropäätöstäsi tullut, niin muakin alkaa jo vituttamaan... :evil:
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Verojen maksu vasta edessä..
Maksoin 2000€, -92 2.0 8v 160tkm ajettu, kattoluukku vaan lisävarusteena, uskon että verot jää pieneksi, hieman saan pois veroja, parilla klommolla ja kun otin kattoluukun toiminnasta :grin:

Ruostevauriosta ei tunnetusti hyvitetä
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

mm hiukan myöhässä tää tulee mutta toivottavasti tästä on apua! monille clubilaisille!!! tämä on sitten sen vanhan verotuksen mukaan eli tuo prosentti muuttuu kaittepa tän vuoden puolella!
eli näin:

auto maksoi 3577e

vero 4608e (vertailu mailli BMW 318 CI Coupe) prkl!!

välityspalkiio 500e

katsastus 100e

+muut pikku kulut siirtokilvet satamaksut jne

toivottavasti noista on jotain hyötyä (hinnat oon kattonu lapuista ja ne pitää paikkansa)
Hopea on nopea
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

tosin nyt ottaa päähän kun ei tullu hankittua turboa :sad:
Hopea on nopea
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

Mun turbo calibra makso 6500€ suomeen tuotuna ja verot tuli eilen 1875€ ja auto on -93 aj.320000 ei mitään ylimääräsiä herkkuja...
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Kenties mälli vehje? Tullissa tullu väärä numero toho 1 eteen.. Aika mahdottoman vähän turbolle tullut.. Mä sain juuri verot kasi vee calibrasta 2090€..
Vastaa Viestiin