Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Moi ihan umpikujassa olen mun Opel ascona 2,0i exlusive vm. 88:n kanssa
Kyseinen auto ei suostu millään lähteä käyntiin, se lupailee välillä lähteä käyntiin mutta ei silti lähe eli starttia kun veivaa noin 1 minuutin niin lupaa ehkä yhen kerran, kysyn nyt mistä kannattaa lähteä ettii se vikaa kun on roinaa niin paljon siinä ruiskun kanssa ja ym ym.
Toimi vielä noin viikko sitten.
moottori on
115 hv ja tyyppi 20ne
jos tietoa puuttuu niin antakaa vaa tietoo niin lisään sitä mukaan kun löytyy, ihan eka opel mulla ja eka missä ruisku, kiitos vinkeistä/avusta jo etukäteen
I´ll be back
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
NOesc kirjoitti:antaako diagnostiikka minkäänlaista vikakoodia? hyppylanka vain a ja b napojen välin ja virrat päälle
nyt lähti yli hilsen mikä ihme diagnostiikka? Tarkennus please? vikakoodia?? onko joku ihme näyttöpaneli piilossa jossain täh häh?? saan vast ens viikon korjausoppan tohon romukoppaan kertokaa joku fixu mulle mitä toi diagnostiikka nyt oikein on?
I´ll be back
Liitin löytyy pellin alta, moottorin vikavalo mittaristosta..
Astra F Cabrio -1995, Zafira A 1.6 16V -2001
Ex Omega B Caravan 2.2 16V -2002, Vectra B Caravan 2.5 V6 -2000, Astra F Sedan 1.6 8V -1995
Ascona C Sedan 2.0i 8V -1987, Ascona C Hatchback 1.8i 8V -1985
tuhannet kiitokset tuosta havericky, olihan se niin että yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, starttia yritän väsää kuntoon tässä parast aikaa se on hajonnut kun mobiili ei oo lähteny käyntiin haisi jo ostettua aika pahalta koko startti, on takaveto opeleita piha täynnä niistä pittänee värkäta
I´ll be back