madallusjouset a veccuun

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
jamppu_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

janne75 kirjoitti:
jamppu_ kirjoitti:olen tässä luullu puhuttavan kokoajan kaasuiskareista.vai onko niissäkin öljyä :o ku ei minun mielestä öljyt oo muutenkaan kovin hyvät madallusjousten kanssa.
On öljyä kaasuiskareissa ihan niinkuin öljyiskareissakin. :wink:
Ei se pelkkä kaasu varmaan paljon vaimentaisi :D
vai niin,joka päivä sitä oppii uutta. :)
Lähtee ku nakki haulikosta
tapza_s
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tapza_s »

eli siis (jos jätämme neste keskustelun kaasuiskareista pois) niin pääsemme lopputulokseen että jouset alle ja kulmatestiin ja sitten vaan ajoa. konttorille ei tarvii esittää mitään papereita kun on alle 40mm madallettu... vai tarviiko... :-?
Vectra A 2.0i -90 EX
BMW 320i -84 (perää odotellessa)
Audi a4 1.8T -96
jamppu_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

kiva se on aina välillä kaasuista ja öljyistä puhua :wink: Niin ei tartte mitään papereita.uudemmissa autoissa pitää olla ne paperit.se kannattaa kahtoa ettei pääse jouset liikkumaan ku on etupää ilmassa.nimittäin jos pääsee niin siitä se inssi setä sanoo pahasti.vaan eipä ainaskaan mulla ollu mitää onkelmia ku madalsin a-vectraa sen -40mm, ja käytin leimalla vakioiskareiden kanssa.Mulla ei ainaskaan jääny jouset löysälle vakioiskareilla.
Lähtee ku nakki haulikosta
tapza_s
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tapza_s »

niin ja ajattelin vielä varmistaa, että muutoskatsastushan on pakollinen jos autoon laittaa madallusjouset. :-?
Vectra A 2.0i -90 EX
BMW 320i -84 (perää odotellessa)
Audi a4 1.8T -96
Vastaa Viestiin