ei oikein löytynyt mitään searchillä nyt olis tyrkyllä hankookin renkaat... mulle just sopivalla hinnalla, kauppoja niistä ei ole vielä lyöty lukkoon. eli onko tuommoiset minkälaiset, mieluummin kokemuspohjaista tietoa ei esson baarissa kuultua. kiitos jo näin etukäteen !
Ostin alkutalvesta Omegaani kyseisen valmistajan renkaat kokeeksi, työkavereiden haukkumisista huolimatta. Ajotapani ei ole erityisen hellä nastoille joten päätin ostaa halvemmat renkaat. Tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen hintaan nähden.
Renkaat pitävät kyllä kovempaa meteliä asfaltilla ajettaessa kuin "paremmat" ja pehmeämmästä kumiseoksesta valmistetut renkaat mutta se ei minua haittaa.
tuo rengasmelu on huono juttu, mites kesärenkalaiset nousiko ajomelu selvästi muihin verrattuna? no on noi kuitenkin halvat ...jostain on kai pakko tinkiä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-01-29 14:52 ]</font>
Onpa sellastaki kokemusta hankookin zodiakeista, että täys työ oli pitää auto tiellä ko ajoi 100, veteli kokoajan johonki suuntaan. Mulla oli eturenkaat hankookit ja takana continentalit. Ihmettelin sitä vikaa pitkään ja kävin kaikki läpi, mutta mitään vikaa ei löytyny mistään ja sitte kokeilumielessä vaihdoin edestä taakse renkaat, nyt sitte takapää hakee jos on vähänki huonompi keli, mutta parempi niin
Mutta mullahan on tietenki etuveto..