välärin laittaa kiinni bike & tuningin teemu, joka kävi eilen mallailemassa tota ja sanoi että kyllä se siihen menee. mun huoleks kuulemma jää ainoastaan puskurin sovitus, eikä siitä paljoa pitäisi joutua rälläköimään. teemu sanoi että cooleria voi myös hieman kallistaa, jos ei muuten mene. mutta cooleri asennetaan vasta sitten kun auto alkaa muuten olemaan valmis..
ja niille ketkä ei teemua tunne, kerrottakoon että tämä on juuri se mies, jolla on swiftissä 200sx:n viritetty kone (eikä ainakaan yhtään pienempi cooleri ku mulla)

eiköhän siinäkin projektissa oo ollu haastetta vähän enemmän ku yhen coolerin asennuksessa ooppeliin..
ja kokemusta on myös mm. jartsun & velkun calibroitten laitosta:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=V ... d=13505987
Tonij: katoppa vielä kerran mitä olen kirjoittanut 24 -sivun ensimmäiseen postaukseen. eli siinä hopeisessa levitetyssä calikassa on SAMANLAISET vanteet + SPACERIT, eli eiköhän ne aika hyvin toimi ja eiköhän niitä siinä tapauksessa jostain saa.

itse olen kyseisen auton nähnyt monta kertaa liikenteessä aikoinaan, eikä näyttänyt vatkaavan vaikka vauhtia oli ja paljon..

heh, no joo..
tosin uusia vanteita olen katellut jo ja repa on luvannut ostaa veccuunsa noi mun vanhat vanteet. FK:n "b" -mallin paloja saa kuulemma vielä jakoa muuntavinakin, joten ei muuta kun jotkut Pemarin huulivanteet hakuseen.

lähipäivinä tulee lisää tietoa yhistä vanteista, mitkä oli kokoa.. hmm, no takavanne oli ainakin 10" x 17" pienellä et:llä ja 10cm kiillotetulla reunalla...