mulla mv6.eilen alkoi polttaan kesken matkan moottorin merkkivaloa.toimii aivan normaalisti,en tidä olisko merkitystä?tukin pakokaasun
kierrätyksen.otin kyl sen sit pois mut valo palaa yhä..misähän vika en ole viel kerenny roikan nokkaan...sit toinen juttu,onko joku purkanut ilmastoinnin kompuraa?mulla kompura alkoi pitämää meteliä.miten hihnapyörä/se mang.hässäkkä lähtee irti.hihna pyöröstä menny laakeri, niin ei viitsis koko pumppua vaihtaa...
omegan moottorin merkkivalo
Re: omegan moottorin merkkivalo
Vikakoodin luku voi antaa myös vastauksen valon palamiseenTAJYLYLA kirjoitti:mulla mv6.eilen alkoi polttaan kesken matkan moottorin merkkivaloa.toimii aivan normaalisti,en tidä olisko merkitystä?tukin pakokaasun kierrätyksen.otin kyl sen sit pois mut valo palaa yhä..misähän vika en ole viel kerenny roikan nokkaan...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... in+kompuraTAJYLYLA kirjoitti:sit toinen juttu,onko joku purkanut ilmastoinnin kompuraa?mulla kompura alkoi pitämää meteliä.miten hihnapyörä/se mang.hässäkkä lähtee irti.hihna pyöröstä menny laakeri, niin ei viitsis koko pumppua vaihtaa...
Ei tosin vastausta "magneettihässäkän" purkuun, mutta asiantuntijan neuvo kompuraan liittyen. Itse asiassa aiempi topic myös sinun avaama, olisi ehkä kannattanut nostaa tuo vanha viesti ylös, voisi olla tehokkaampi
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"