omegan moottorin merkkivalo

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TAJYLYLA
'Agila'
Viesti:

omegan moottorin merkkivalo

Viesti Kirjoittaja TAJYLYLA »

mulla mv6.eilen alkoi polttaan kesken matkan moottorin merkkivaloa.toimii aivan normaalisti,en tidä olisko merkitystä?tukin pakokaasun
kierrätyksen.otin kyl sen sit pois mut valo palaa yhä..misähän vika en ole viel kerenny roikan nokkaan...sit toinen juttu,onko joku purkanut ilmastoinnin kompuraa?mulla kompura alkoi pitämää meteliä.miten hihnapyörä/se mang.hässäkkä lähtee irti.hihna pyöröstä menny laakeri, niin ei viitsis koko pumppua vaihtaa...
mikkis
OCF Member 2016

Re: omegan moottorin merkkivalo

Viesti Kirjoittaja mikkis »

TAJYLYLA kirjoitti:mulla mv6.eilen alkoi polttaan kesken matkan moottorin merkkivaloa.toimii aivan normaalisti,en tidä olisko merkitystä?tukin pakokaasun kierrätyksen.otin kyl sen sit pois mut valo palaa yhä..misähän vika en ole viel kerenny roikan nokkaan...
Vikakoodin luku voi antaa myös vastauksen valon palamiseen
TAJYLYLA kirjoitti:sit toinen juttu,onko joku purkanut ilmastoinnin kompuraa?mulla kompura alkoi pitämää meteliä.miten hihnapyörä/se mang.hässäkkä lähtee irti.hihna pyöröstä menny laakeri, niin ei viitsis koko pumppua vaihtaa...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... in+kompura

Ei tosin vastausta "magneettihässäkän" purkuun, mutta asiantuntijan neuvo kompuraan liittyen. Itse asiassa aiempi topic myös sinun avaama, olisi ehkä kannattanut nostaa tuo vanha viesti ylös, voisi olla tehokkaampi :-?
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Vastaa Viestiin