ipa kirjoitti:minä oon mukana. vaikka matkaa tuleekin jo jotain 120km.
miellummin sitten joku sellainen päivä että ehtii käydä "ostelu kierroksella" enne meettiä. (esim. lauantai iltapäivä)
eikö se "ostelu kierros" ole niitä naisien juttuja päivä kuullostaa muuten hyvältä... mukana ollaan
omega16T kirjoitti:mullekkin passaa jos tuonne tulee enemmänkin porukkaa muualta,tutut näkee lähempänäkin.eli sitovia ilmoittautumisia johonkin ikäänkuin kimppatilauksissa niin saadaan hyvä miitti aikaan...
Ei sinne voida sitovia ilmoittautumisia oikeen tehdä...
Ja toki voidaan järjestää moinen, kuten on ollut puhetta myös Lappeenrannan porukan kanssa, ehkäpä sitäkin voisi taas koettaa järjestää.
Ja voitaisiin tehdä jälleen kimppatilaus kerhotuotteista seuraavassa paikallismiitissä, eli kaikki kerhon jäsenet kaivaa mitä haluaa tilata ja ilmoittaa mulle ne viimeistään miitissä tai jos ei pääse paikalle helmikuun miittiin, niin samaksi päiväksi sähköpostia. Sovitaan tilaus tarkemmin sitten miitissä.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Tulossa ollaan silloin 11.3 näillä näkymin. Varmistaa voin sitten vasta kunhan saan tietää työvuorot. Jos ei muuten niin pitää vuoroa muokata jos menee päällekkäin
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88