C-Ascona 1.6S moottorin maadoitus

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Damned
'Admiral'
'Admiral'

C-Ascona 1.6S moottorin maadoitus

Viesti Kirjoittaja Damned »

Pitäisikö koneesta mennä koriin maadoitusjohto? T. nimim. "Hyvä purkamaan, kehno kasaamaan"
jimi hoffa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jimi hoffa »

juu kyllä siellä pitäisi olla maadoitus johto että kone saa maita. kadetissa ja corsassa se sijaitsee vaihdelaatikon kupeessa. itse olen laittanut samantien ylimääräisen maadoitus johdon iskarin yläpään kupista laturin kiinniikkeeseen ei sitte maa vikaa tule koneeseen ainakaan.
Damned
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Damned »

jimi hoffa kirjoitti:juu kyllä siellä pitäisi olla maadoitus johto että kone saa maita. kadetissa ja corsassa se sijaitsee vaihdelaatikon kupeessa. itse olen laittanut samantien ylimääräisen maadoitus johdon iskarin yläpään kupista laturin kiinniikkeeseen ei sitte maa vikaa tule koneeseen ainakaan.
Juu kiitti, maajohto oli sitten kaikessa kiireessä jäänyt tallin hyllylle :oops:. Laitoin johdon laturin yläkiinnikkeestä etutolpan mutteriin niin kummasti parani toiminta.

Vaan hauskinta tässä on, että oon ajanu tolla jo kuukauden päivät ja nyt vasta jätti tielle (tai oikeestaan työpaikan pihaan) :o
Vastaa Viestiin