Asco-vainaa kirjoitti:Hyvät oli ja hyvännäkönen kuvio. Ostan täks kesäks sarjan tohonkin kärryyn.. ja sit ALESSION köykämiinivanteet! Ja herneitä torilta.
Ei nyt sitten onnistunutkaan niiden renkaiden osto . Mutta saahan niitä uutena. Vai suositteletteko jotain muuta merkkiä? Ei mielellään kalliimpaa. Hankook? Aurora?
Hatch kirjoitti:Aina näissä halvoissa on joku vika.
Merkkirengas on merkkirengas!
Niin,riippuu kaiketi mikä on merkkirenkaan määritelmä.../
No, marangoni se ei ainakaan ole, eikä aurora.
Onpas hyvin perusteltu...
e: marshal on kumhon halparengas.
hankook michelinin osittain omistama korealais/kiinalaisvalmisteinen rengas.
Aurora hankookin kakkosmerkki.
Onko nokian sitten merkkirengas,kun se on yksi pienimmistä rengasvalmistajista?
Suomessa myytäviä Nokialaisia valmistetaan suomen lisäksi indonesiassa(tämä varmaan tekee nokian kumeista ihan paskoja?).
Lisäksi näitä valmistetaan Matador-tehtaalla(Continentalin halpamerkki) Slovakiassa ja yhteistyöyrityksessä Venäjällä.
Hatch kirjoitti:Aina näissä halvoissa on joku vika.
Merkkirengas on merkkirengas!
Niin,riippuu kaiketi mikä on merkkirenkaan määritelmä.../
No, marangoni se ei ainakaan ole, eikä aurora.
Onpas hyvin perusteltu...
e: marshal on kumhon halparengas.
hankook michelinin osittain omistama korealais/kiinalaisvalmisteinen rengas.
Aurora hankookin kakkosmerkki.
Onko nokian sitten merkkirengas,kun se on yksi pienimmistä rengasvalmistajista?
Suomessa myytäviä Nokialaisia valmistetaan suomen lisäksi indonesiassa(tämä varmaan tekee nokian kumeista ihan paskoja?).
Lisäksi näitä valmistetaan Matador-tehtaalla(Continentalin halpamerkki) Slovakiassa ja yhteistyöyrityksessä Venäjällä.
No, ainakin nokian on paljon hiljasempi ja parempi ajaa, kuin joku hankookki tai vastaava bum bum baarumi.
Tosiaan jos ei ole koskaan omistanut mitään kunnollisia matalaprofiilirenkaita, niin ei kannata ruveta esittämään arvosteluja.
Itellä oli aluksi noita halpoja sen jälkeen on ollut nokian Z ja nykyään michelin pilot sportit.
Enkä enään koskaan säästä renkaissa/vanteissa.
Halvalla ei saa hyvää.
Mielestäni ovat ihan mukavat ajaa myös ja eivät pidä kovaa meteliä.. Viime kesän ajoin ja ei pahempaa kulumista huomattavissa.
Tosin mulla oli kesällä auton alla myös Alession vanteet noitten ZetaLinea kumien kaa, että... =)
Hyvät renkaat ne on. Edellisessä autossa oli sellaset ja samassa merkissä aion pysyä, kun kesäksi uusin vanteet ja renkaat.
Tarjousta kysellessä 205/40/17-koossa neljälle renkaalle tuli hinnaksi yhteensä 140e! Tämä siis vanteiden oston yhteydessä. Miettikää siitä, onko hinta/laatu-suhde kohdallaan.
Juu täältä ääni kans Auroralle, oli hyvät ja hiljaiset gummit. Muuten mä oon kuullu että Aurora olis michelinin halppis merkki tai ainakin näin sanoi rengasliikkeen myyjä joka mulle ne myi. Marshaleihin verrattuna paljon parempi rengas.