Opel Tigra

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jusu-81
'Senator'
'Senator'

Opel Tigra

Viesti Kirjoittaja Jusu-81 »

Terve

Olen mahdollisesti ostamassa itselleni Opel Tigraa tässä keväällä ja ajattelinkin nyt ennen ostamista kysäistä ko.auton omistajilta ja miksei muiltakin et mitä mieltä olette autosta siis hyviä ja huonoja puolia...

Kannattaisiko tuollainen hakea ennemmin saksasta vai löytyisikö täältä suomestakin ihan sopivia? :roll:

Niin ja siis vanhempi Tigra olisi hakusessa ja maksimissaan saisi maksaa sen 8000 €
Opel Astra Coupe-99 2.0 16v
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Sanotaan nyt nopeasti jotain kyseisestä autosta.

*Etumatkustajien tilat tuon kokoiseen autoon hyvät. Itse 194 cm pitkänä mahdun ihan hyvin penkin ja ratin väliin. Tosin olenkin mallia kukkakeppi, saattaa olla eri asia jos massaa on miehekkäät +100 kiloa.

*Takana ei kahta enempää kyllä mukavasti pysty kuljettamaan. Muutenkin takana max. pituus n. 185 cm ja tilat todella pienet. Lyhyillä matkoilla siellä voi istua, mökkireissua ei ikinä.

*Mikään raketti auto ei ole 1.4 tai 1.6 koneellakaan, ihan hyvin kuitenkin pärjää kaupunki ja maantieajossa, ei ole pelkoa jalkoihin jäämisestä.

*Moottorin- ja renkaiden äänet kuuluvat melko selkeästi kabiiniin. Ei kuitenkaan mitenkään häiritsevästi. Tuota nyt tietysti voi saada hiljaisemmaksi paremmilla renkailla.

Siihen en ota kantaa kannattaako lähteä Saksasta asti tuomaan, Suomessa mielestäni kuitenkin ihan hyvä autokanta ja 8000€:lla saa jo ihan hyvän pelin.

Itse olen ainakin omasta autostani erittäin paljon tykännyt. Aikaa ei takapenkillä tule vietettyä joten takatilojen koko ei häiritse. Pikemminkin päinvastoin, ei kukaan ole ruinaamassa kyytiä baariin kun ei ole pahemmin tilaa. :D Emännän kanssa mahdutaan molemmat helposti autoon ja kun tilantarve ei ole suuri niin tuon kokoisella autolla pärjää mainiosti. Takaluukkuunkin mahtuu kaikki tarpeellinen, pari kaljakoria ja ruokakassit eli kaikinpuolin mielestäni kompakti ja mukava auto. Jos jotain kysyttävää vielä tulee mieleen niin vastaan kyllä mielelläni.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Vastaa Viestiin