Kadetin ovipaneelien vaihto
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
Kadetin ovipaneelien vaihto
Mulla on tuommoinen 3-ovinen E peruskadetti. Oon hommannut siihen GSi n ovipaneelit. Ongelma on että mikä ois paras konsti saada ikkunakammet ehjänä irti? Miten ne sokat saa pois sieltä?
T. MäkiPoika
T. MäkiPoika
Jeps.
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
- Markus Ruhl
- 'Senator'

Tuo rätti on kaikista paras konsti.
Rautalangalla ja meisselillä joutuu sitä sokkaa kaivamaan,kun on pikkaisen siellä kammen sisällä.
Eli käännät kammen sojottamaan suoraan alaspäin ja kankaanpalalla alhaalta ylöspäin nitkuttelet sen sokan pois(tämä siis olettaen,että kampia ei ole ennen irroitettu,tai jos on,niin sokat laitettu samoin päin takaisin).
Kannattaa suosiolla käydä ostamassa uudet sokat valmiiksi,sillä todennäköisesti lähtee aika lujaa tangentin suuntaan.
Minäki oon muuten aivan heleveetin kännissä
Rautalangalla ja meisselillä joutuu sitä sokkaa kaivamaan,kun on pikkaisen siellä kammen sisällä.
Eli käännät kammen sojottamaan suoraan alaspäin ja kankaanpalalla alhaalta ylöspäin nitkuttelet sen sokan pois(tämä siis olettaen,että kampia ei ole ennen irroitettu,tai jos on,niin sokat laitettu samoin päin takaisin).
Kannattaa suosiolla käydä ostamassa uudet sokat valmiiksi,sillä todennäköisesti lähtee aika lujaa tangentin suuntaan.
Minäki oon muuten aivan heleveetin kännissä