Kadetista kuvia (päivitetty) (uudet kuvat)
Juu ne on vähän repsahtaneet auki hitsauksesta.. Kaveri pistehitsillä pisti kiinni..
No toi on viel kirkkaamman vihree ku toi kuva on vähän huonomman puoleinen.. Juu kyl päät kääntyy ku ajaa tol ainaki erottuu
Täälki on noit kadettei aika paljo (Ei montaa laitettuu) ja kaikki on semmosia perusvärisiä (mustia, punasia) niin siinä mieles vähän erilainen ja erottuu massasta
No toi on viel kirkkaamman vihree ku toi kuva on vähän huonomman puoleinen.. Juu kyl päät kääntyy ku ajaa tol ainaki erottuu
Täälki on noit kadettei aika paljo (Ei montaa laitettuu) ja kaikki on semmosia perusvärisiä (mustia, punasia) niin siinä mieles vähän erilainen ja erottuu massasta
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
noh..mun eka auto 1988 oli kadetti..hyvältä se silloin näytti mut..enpä tiedä enää. Etupuskuri ihan jees..mut mikä IHMEEN "kenwood" tarra siellä tuulilasissa on????? Ota nyt se ainakin pois jos karvanopat haluat säilyttää...
Joo-o..kyllä se on aika ajanu jo kadetista ohi..ei miellytä enää mun silmää niinkuin joskus kauan sitten..tai sit olen vaan niin vanha etten tajua enää..
Joo-o..kyllä se on aika ajanu jo kadetista ohi..ei miellytä enää mun silmää niinkuin joskus kauan sitten..tai sit olen vaan niin vanha etten tajua enää..
Juu. onhan se vähän vakion näkönen sivusta. mut no on tos kesää odotellessa hommia tiedossa. Pitänee alkaa tota kaneettia laittaa. Puskureissa on viel hiomista (ei siis hiontahommia vaan muuten vaan parantelua) Niin ja tosiaan harmittaa se ku entiseen kaneettiin kerettiin kesänlopussa laittaa pyöreet takakaaret, mut nehän on helppo sielt entisestä rälläköidä ja laittaa sit tähän
Eli kyl tosta tulee ihan erinäkönen sit sivustapäikki.. Niin ja levikkeet varmaan tulee kesällä. Jos ei mitkää ostetut niin omatekeleet 
Calibra "Irmscher" -91
On taitanu paljo siitä muuttua.. On tääl aika paljo tuunattuja autoja nykyään.. Nissaneita enimmäkseen (tuunattuja muutama)
Sit Kadetteja on yks tämän lisäksi (ihan kaupan korisarjalla)Muutama kakkoskoppanen tuunattu golffi (yks niistä isi leasing) Sit pari Astra F:ää riegerin korisarjoilla.. sit muita joita ei jaksa listata..
No eilen laitoin sit noi luomet kondikseen.. paremmin kiinni ja kittasin.. ei pitäs enää erottua raja normaali konepellistä =) Maalausta vaan kaipaa vielä
Sit Kadetteja on yks tämän lisäksi (ihan kaupan korisarjalla)Muutama kakkoskoppanen tuunattu golffi (yks niistä isi leasing) Sit pari Astra F:ää riegerin korisarjoilla.. sit muita joita ei jaksa listata..
No eilen laitoin sit noi luomet kondikseen.. paremmin kiinni ja kittasin.. ei pitäs enää erottua raja normaali konepellistä =) Maalausta vaan kaipaa vielä
Calibra "Irmscher" -91
-
PatriOotti
- 'Senator'

Mielestäni ihan tyylikkään näkönen peli..väri valinta on kieltämättä oma laatuinen =) (Mutta ei huono).
Levikettä sekä jonkin laista spoileria kaipaa. Ikkunatarra ihan nätti mutta tekstin voisi vaihtaa.
Mutta jatka projektointia niin kyllä tulee näpräkkä...
Lahessa pyörii yks "viinin" punainen karetti. Kaikki laitettu ja on kyllä pirun nätti.
Anssi
Levikettä sekä jonkin laista spoileria kaipaa. Ikkunatarra ihan nätti mutta tekstin voisi vaihtaa.
Mutta jatka projektointia niin kyllä tulee näpräkkä...
Lahessa pyörii yks "viinin" punainen karetti. Kaikki laitettu ja on kyllä pirun nätti.
Anssi
Oli niin kopio kuin olla ja voi. En muista olika tarraa etuikkunassa, mutta takavalot olivat hieman tummennetut, ripset jatkettu konepellistä sekä TÄYSIN samanvärinen. Kovasti yritin havainnoida mutta dösäkuskin vedettyä miljoonaa ei siihen hirveesti aikaa jäänyt.
Kutosen murinassa on sitä jotain...