Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jos kenelläkään on tietoa kyseisen osan "myyntinimityksestä"
Tämä osa löytyy ainakin autostani -> Opel Vectra -91 2.0i. moottorin tyyppi C20NE?. luulisin
Eli tämä kyseinen "pala" on klemmareilla kiinni kahden jäähdytysletkun välissä juuri imusarjan alapuolella, startin yläpuolella . Pala on J kirjaimen mallinen josta lähtee kolme nippaa joissa letkut kiinni. En tiedä mitä materiaalia osa on mutta ainakin kovaa ja mustaa .
En ole saanut digikameraa käsiini jotta olisin voinut ottaa osasta kuvan joten koitin hieman valottaa asiaa ja piirsin kuvan siitä paintilla . Kiitos avusta näin jo etukäteen
Tai sitten ne tuikkaa sulle käteen bensanjako tukin
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Muovia se perkele on. Itellä kans pitäis vaihtaa koko putki kun on hieman halki yhestä lämppärin kennolle menevästä liitoksesta. Tai sitten vääntelis alumiinista tai kuparista ihan ite
itse olen miettinyt samaa, koska yksi tuttavani on ammatiltaan laserleikkaaja. uskoisin ettei kovin hankalaa ole tämän osan tekeminen. . Sattuisitko sinä tietämään osan "myyntinimeä"?
btw: jazari75, tuo osa jonka olet merkinnyt punaisella on kuulemma Z kirjaimen mallinen eikä siitä lähde yhtään nippaa :/ , kysyin asian motonetin palstalla . eivät ole vielä ainakaan antaneet vastausta josta selviää mikä on tämä kyseinen osa
Z kirjaimen mallinen? Perkule ku ei nyt juuri muista. Just tuo sama muoviputki johon alavesiletku tulee kiinni ja josta liitännät kennolle meno-paluu ja paisuntasäiliölle ja toinen pää sinne vesipumpulle. Tekasis ite muusta kun muovista nii ainakin kestäisi.
sinful- kirjoitti:että voi olla hankalaa löytää tätä murheenkryyniä varaosaluetteloista. olen kolunnut niitä jo kolmatta päivää enkä saamari saa osumaan silmääni
ootko soittanut paikalliseen opel-liikkeeseen ja kysynyt tuon osan nimeä?
tai vaihtoehtona, automuoviin...
(linkki tämänkin sivun alareunassa:osatoimitus)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta