Astra Caravan turvavyöt

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

Astra Caravan turvavyöt

Viesti Kirjoittaja dtiveccu »

VOIKO OLLA mahdollista että -98 astra caravaanissa on lyhyemmät turvavyöt takapenkillä ku -99 caravaanissa????????????????????????? lasteistuimista tuli vaan kaverin kans puhetta ja siltä näyttäis.. -98:kin siis G-korimallia........
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Siis yritätkö semmosta kannettavaa vekotinta? Ei mene. Eteen menee istuin takana. Oikee turvaistuin menee kyllä taaksekin.

Niin siis noiden vöiden pituudesta niin ei uskoisi että on eri pituiset?! Vai voiko olla??
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

tarkotatko kannettavalla vekottimella kaukaloa? mun autoon se menee helposti mutta tuohon kaverin vastaavaan ei kuulemma mee???????????????????? voiko olla joku varuste-ero? mulla CDX, kaverin autosta en oo varma
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

dtiveccu kirjoitti:tarkotatko kannettavalla vekottimella kaukaloa? mun autoon se menee helposti mutta tuohon kaverin vastaavaan ei kuulemma mee???????????????????? voiko olla joku varuste-ero? mulla CDX, kaverin autosta en oo varma
Juu, kaukaloa. Meillä ei mennyt muistaakseni taakse tuo. Eli vyö ei riittänyt. Auto on club.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

no perkule, se on muuten Club myös, johon ei kaukalo sovi.... taitaa sit olla varustetasosta kiinni?!?!??! aika perseestä
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Vastaa Viestiin