Mikähän ois potentiaalinen narahduksen lähde: pakkasella kun jäisellä autolla ajaa töyssyn yli niin narahtaa miltei pahaenteisesti. Arvaukseni on, että joku kumipuslaraukka on kovin kohmeessa ja ihmettelee ääneen rasitustaan, mutta onko kenelläkään tietoa/kokemusta mitä osaa/niveltä/puslaa kannattaisi rasvata.
Passatissa narina tulee etupään pyöränripustuksien suunnitteluvirheestä.
Arvasinko oikean auton?
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Jospa se auto ois ollut vaikka toi omega-farmari eikä passatti... Ja narina ei ihan muutamalla kilometrillä katoa, pitää ajaa ihan "oikeesti" lämpimäksi ennenkuin tokenee...
Mulla on ollut samaa vikaa tänä talvena. Ajattelin myös, että puslat siellä vaan narisee. Tänään aamulla kävin katsastuksessa, jossa katsastusmies löysi jousilautasen päältä 15cm mittasen jousenpätkän. Se jousen katkennut pää hankaa jousilautaseen ikävän kuulosesti.
Itellä kans ku ajaa töyssystä kylmänä niin narahtaa ilkeästi. Eipä se muulloin kuulu. Luulin ekaks että joku etuhelma raapis hankeen mutta eikai nyt sentään tolla "maastoalustalla"
kcl kirjoitti:Okei, siis ilmeisesti vain ominaisuus... Aika paljon tuntuu näitä "ominaisuuksia" olevan pelissä, pitänee vaihtaa autoa...
Siis mitä?? Ainakin minun tapauksessani katkennut jousi ei ole niinkään ominaisuus vaan vika, joka täytyy vain korjata. Omegoista en tiedä, mutta nyt kahdesta perheen Vectrasta on mennyt etujousi poikki. Toinen 2.0 ja toinen 2.5. Kummastakin meni poikki vain pieni pätkä alapäästä, niin ei äkkiseltään edes asiaa huomannut.
Nii, ei mulla ainakaan jousi poikki oo eikä muutakaan isommin rikki, ja noi muutkin kertoi samanlaisista kokemuskista, siitä päättelin että kyseessä on ominaisuus...
edellisessä autossani (g-astra farkku -01) etupää kans narisi pakkasillä töyssyissä. ja kattokaiteet paukkus ajoittain aika napakasti
Eli ominaisuuksiahan ne kaiketi