Mistä vaihto sulkia/kumeja "uuden" tyyppisiin sulk
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Saman olen huomannut minäkin,Boschit jotenkin "hyytyy" Championit vaan pyyhkii..kurttu kirjoitti:Mun kokemuksen mukaan Boschit ei kestä. Championit kestää.
Itekin olin suunitellut noita Valeoita,katotaan ny,sen verran ristiriitaista kommenttia,vaikka näin talvella varmasti paikkaansa puolustavatkin.
Kannattaa odottaa,että tulee järkevänhintaisia "lakuja".Iro kirjoitti:Saman olen huomannut minäkin,Boschit jotenkin "hyytyy" Championit vaan pyyhkii..kurttu kirjoitti:Mun kokemuksen mukaan Boschit ei kestä. Championit kestää.
Itekin olin suunitellut noita Valeoita,katotaan ny,sen verran ristiriitaista kommenttia,vaikka näin talvella varmasti paikkaansa puolustavatkin.
Nuo valeotkin ovat jäätymättömät sulat,jotka jäätyy...
Boschin spoilerit sentään kerää vähemmän jäätä siihen sulan pintaan...
Jeps, ainakin Vantaan Motonetissä ovat Valeon/SWF:n sulkien alapuolella hyllyssä. Iso valikoima Boschin AeroTwinejä (hyllyn keskellä ja oikeassa laidassa) ja Valeon X-Trm-sulkia (vasemmassa laidassa). Valeon paketti on sellainen "käärmemäinen" ja värikäs.Lallevihtinen kirjoitti:En oo motonetissä niitä nähny enkä sivuilta löytäny mutta täytyypä kysästä seuraavan kerran kun sinne menen.
E: Niin, ja nettisivujen hakukoneella löytyvät tosissaan hakusanoilla "X-Trm" tai "AeroTwin"
Ja joihinkin malleihin löytyy jopa varaosalistoilta nuo uudentyyppiset sulat (esim. Vectra B).
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ahaa, nyt selviskin että puhutaan eriasiasta, mää oon koko ajan mielestäni ainakin hakenu vaihto kumeja kyseisiin uudentyyppisiin runkoihin, eli mulla on jo valeon sulat johon keväällä tarvis vaihtaa uudet kumit. Netissä oon nähny kyllä että niihin pelkkiä vaihtokumejakin pitäis saada....Koskelo kirjoitti:Jeps, ainakin Vantaan Motonetissä ovat Valeon/SWF:n sulkien alapuolella hyllyssä. Iso valikoima Boschin AeroTwinejä (hyllyn keskellä ja oikeassa laidassa) ja Valeon X-Trm-sulkia (vasemmassa laidassa). Valeon paketti on sellainen "käärmemäinen" ja värikäs.
E: Niin, ja nettisivujen hakukoneella löytyvät tosissaan hakusanoilla "X-Trm" tai "AeroTwin"
Ja joihinkin malleihin löytyy jopa varaosalistoilta nuo uudentyyppiset sulat (esim. Vectra B).
Tuolta http://www.yatego.com/bosch-aerotwin-na ... 8e2b8787a5 olen tilannut Aerotwin-sulat omaan kärryyni.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tuleeko noi vanhanmallisilla kiinnikkeillä vai ymmärsinkö sivulta väärin? Mites on tilaus sujunu, kauanko kestäny?Jartsi kirjoitti:Tuolta http://www.yatego.com/bosch-aerotwin-na ... 8e2b8787a5 olen tilannut Aerotwin-sulat omaan kärryyni.
Juu noi tulee vanhanmallisilla kiinnikkeillä, tossa aika hyvä kuva siitä kiinnityksestä, ja lista automalleista joihin noita "retrofit"-Boscheja on saatavilla (pdf): http://aa.bosch.de/advastaboschaa/kidow ... e=download
Sulat tuli reilussa viikossa postipakettina, maksu oli etukäteen tilille (EU-maksuna niin ei mene ylimääräisiä kuluja). Postikuluihin oli elokuun lopulla kaksi hintaa, vakuutettuna lähetyksenä 19 EUR ja vakuuttamattomana 9 EUR. Tilasin vakuuttamattomana ja ehjänä tuli perille. Kauppias ymmärtää englantia ainakin sähköpostitse.
Sulat tuli reilussa viikossa postipakettina, maksu oli etukäteen tilille (EU-maksuna niin ei mene ylimääräisiä kuluja). Postikuluihin oli elokuun lopulla kaksi hintaa, vakuutettuna lähetyksenä 19 EUR ja vakuuttamattomana 9 EUR. Tilasin vakuuttamattomana ja ehjänä tuli perille. Kauppias ymmärtää englantia ainakin sähköpostitse.