Kadetista kuvia (päivitetty) (uudet kuvat)
-
KadettKadettKadett
- 'Agila'
Ei kyllä oo siisti. Oon minä ennenki rumia autoja nähny, mutta toi vie jo kyllä voiton. Luuletko, että toi on muka siisti kadetti. Oliko järkee laittaa noita kuvia tälle sivustolle. Tuning-autoja täällä halutaan nähdä, eikä tommosia räpellyksiä. Viisivuotiaski saa paremman maalipinnan aikaan kuin sä !!!
Olenko väittänyt että olisin maalannut kyseisen omistamani auton? Jos olisit lukenut aikaisemmista niin olisit huomannut että edellinen omistaja on maalannut auton.
Ja jos yhtään miellyttää niin auto tulee saamaan paremman ja oikean maalin kesällä jahka allekirjoittanut saa rahaa ja säät suosii ulkona maalaamisen.
Kaikilla on oma mielipide, mut mut.. jätetäänpä se kertomatta.
Ja jos yhtään miellyttää niin auto tulee saamaan paremman ja oikean maalin kesällä jahka allekirjoittanut saa rahaa ja säät suosii ulkona maalaamisen.
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
Siitä vaan sitten niitä omia tuotoksia esille, kun kerran näin kärkkäästi käydään "arvostelemaan".On 2003-02-18 14:14, KadettKadettKadett wrote:
Ei kyllä oo siisti. Oon minä ennenki rumia autoja nähny, mutta toi vie jo kyllä voiton. Luuletko, että toi on muka siisti kadetti. Oliko järkee laittaa noita kuvia tälle sivustolle. Tuning-autoja täällä halutaan nähdä, eikä tommosia räpellyksiä. Viisivuotiaski saa paremman maalipinnan aikaan kuin sä !!!
Fiksuja ihmisiä täällä halutaan nähdä, ei idiootteja.
aika älytöntä alkaa täällä kenenkää autoa haukkumaan, jos joku laittaa kuvia. tämmösen jälkeen ei varmasti kukaa enää laita mitään kuvia tänne, ku jotkut taliaivot rupee heti niitä "arvostelemaan". se on hyvä vaan, että tollasia vaatimattomammankin budjetin autoja tulee esille. kaikilla ei oo vara tilata jotain shogun-billet spoilereita jostain viralliselta f&f pajalta amerikasta, ja ne varmasti saa ihan hyviä ideoita omiin autoihinsa tommosista vähän vaatimattomimmista rojekteista. kuitenkin suurin osa porukasta taitaa kuulua tähän vähän vaatimattomamman budjetin tunareihin.

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Itse yhdyn veeksin puheisin myös. Älyttömintän mitä on täällä tehdä niin alkaa heti haukkumaan toisen autoa.On 2003-02-18 22:06, Ketsa wrote:
Olen ymmärtänyt, että tämä nykyinen "tuning" rakentelutyyli tarkoittaa sitä, että autosta tehdään alkuperäistä parempi.
Auton maalaaminen spräy pullolla ei tee siitä parempaa. Tekniikkakaan ei tuossa autossa ollut mainitsemisen arvoinen, eli siitä päättelin, että kuvat on laittettu tänne vitsinä.
Itselläni on Opeli vain käyttöautona ja harrasteautoni ovat eri merkkisiä, joten niiden kuvat kuuluvat omille foorumeilleen, eivätkä tänne.
Kannattaisi tosiaan lukea tuo viperin juttu ensin. Eli ei ole sen vika jos joku on sitä spraylla maalannut. Toiseksi: Kuvat ovat eivät ole mitään terävimmistä päästä ja hieman pehmeä/sumeo joten tuskin ketään voi mennä sanomaan pelkkien kuvien perusteella maalipinnasta.
Odotellaan vaan tuota kesää ja jos se kerran maalaukseen menee niin katsotaan uudestaan lopputulos.
Yleensä kun ei kannata lähteä arvostelemaan saati haukkumaan keskeneräisiä töitä!
Kyllä tuo viperin auto on varmaan myös ihan käyttöauto. Suomessa kun noita rakennettuja tuning/styling autoja mitkä kiertävät pelkkiä messuja ei ole kovinkaan monta!
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Jätä se ajatus että ulkona maalaisit autosi, rauhassa vaan säästät ja viet maalarille maalaamoon, itse kun teet pohjat yms. niin ei se niin älyttömän kalliiksi tule. Hiljaa hyvä tuleeOn 2003-02-18 14:20, Viper83 wrote:
Olenko väittänyt että olisin maalannut kyseisen omistamani auton? Jos olisit lukenut aikaisemmista niin olisit huomannut että edellinen omistaja on maalannut auton.