elikkäs mitä suosittelette edulliseksi vaihtoehdoksi varsinkin calibran takakaiuttimien tilalle,kun kuskin puolen taka kaiutin pitää pahaa ääntä,aikansa päähän on tullut. niin ajattelin samalla että mitähän sinne vois laittaa tilalle,eli mitkä kaiuttimet sinne sais helposti alkuperästen tilalle? kiitoksia etukäteen jos joku vaivautuisi vastaamaan.
Onko sulla muuten takakajarit sivupaneleissa takapenkin kohdalla vai miten? Itselläni ei ole minkäänlaisia reikiäkään takana missään kohti. Eteen ostin viime viikolla impactin 5.25" 2-tie erillissarjan.
autostudiolta saa sinne muutos renkaat niin käy 6 1/2 erkkasarja. ja sieltä voi sit kysellä sopivia sarjoja.itse meinasin laittaa sinne taakse 8 tuumaset mideiksi ja sit oviin 2x 6 1/2 erkkasarjat kunhan kelit rupee lämpenee.
Itse kävin juuri hakemassa Dls b6 erillissarjan eteen ja pian pitäisi mennä laittamaan kiinni. Katsotaan mitä tulee Mihin olisi hyvä laittaa diskantit kiinni? Olisko jotain vinkkiä miten kannattais tehdä vanhoista kaiuttimista ne korokekaulukset?
Timba kirjoitti: Mihin olisi hyvä laittaa diskantit kiinni?
Jotku "ammatti" hifistelijät väittää että keski äänen ja diskantitn väli saisi olla max 50 cm... Parhaan mahdollisen soinnin aikaan saamiseksi. Mut 30 - 40 cm olis vissiin se aika passeli.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
joo eli takasivupahvit irrotettu esim apparin pahvi lähtee vetämällä eteenpäin,eikä vetämällä kuskinpuolelle niinkun normaalit ovipahvi klipsut.itse kiskoin normaalisti ja jouduin liimaushommiin.mutta tilaa siellä on tosireilusti,orkkiskajarit on
"friiairina".
Itse väänsin diskantit sinne kojelaudan nurkkiin, koska siellä sopivat parhaiten olemaan. Kuskin puolen A-pilarin pyhitän parempaan tarkoitukseen eli niihin asentaminen ei tullut mieleen.