3.0e tehot hiipunu..vinkkejä kiitos!
Ei mitään tietoa nokasta..ja kyllä kaasuläppä oli auki mitattaessa.
Luulis kyllä että tulpat kertoisi jo jos siellä olisi joku isompikin robleema..paitsi että tossa äsken ku kävin ajelees ni 1 pytty oli kyllä varmuudella pois pelistä. Käyn kohta irrottaas uudelleen tulpat ja otan vaikka kuvan niistä ja postaan tänne jos sieltä jotain epäilyttävää löytyy.
Luulis kyllä että tulpat kertoisi jo jos siellä olisi joku isompikin robleema..paitsi että tossa äsken ku kävin ajelees ni 1 pytty oli kyllä varmuudella pois pelistä. Käyn kohta irrottaas uudelleen tulpat ja otan vaikka kuvan niistä ja postaan tänne jos sieltä jotain epäilyttävää löytyy.
Monellaisii takaveto-ooppelei ollunnaa
Noniin..nyt on uusi mylly autossa muttei silti tunnu että olis 180hv lähellekään, alavääntöki aika mitätön. Uusi moottori on siis tällainen:
25E porattu 3 litraiseksi.
Täysremppa n.2 vuotta sitten (kaikki laakerit, männänrenkaat).
Samalla vaihdettu Enem Y12 nokka, kansisetin tekemä kansi 40/45 venttiileillä, nostajat myös uusittu.
Ruiskut ym apulaitteet ovat siis alkuperäisia, ainoastaan tuo itse moottori tuli vaihdettua. Lieneekö ruiskussa jotain häikkää sitte? Suuttimet vaihdoin vasta huollettuihin eikä vaikutusta. PA paineet luulis riittävän kun kokeilin litistää paluuputkea niin alko suihkia liitoksista bensaa
IMM silmämääräisesti ok, ei kulumia hiilipinnassa.
Muttakun ei vaan vedä niin ei..
Verrokkina olen pitänyt edellistä rekord E 2.0S:ää..ei tuo monza sen pirteämmältä tunnu.
25E porattu 3 litraiseksi.
Täysremppa n.2 vuotta sitten (kaikki laakerit, männänrenkaat).
Samalla vaihdettu Enem Y12 nokka, kansisetin tekemä kansi 40/45 venttiileillä, nostajat myös uusittu.
Ruiskut ym apulaitteet ovat siis alkuperäisia, ainoastaan tuo itse moottori tuli vaihdettua. Lieneekö ruiskussa jotain häikkää sitte? Suuttimet vaihdoin vasta huollettuihin eikä vaikutusta. PA paineet luulis riittävän kun kokeilin litistää paluuputkea niin alko suihkia liitoksista bensaa
IMM silmämääräisesti ok, ei kulumia hiilipinnassa.
Muttakun ei vaan vedä niin ei..
Yhdyn tähän, tosin kunnon mittarilla mitattuascona_hx40 kirjoitti:Aika kehnot arvot muutenkin, vaikka periaatteessa vain pyttyjen väliset erot merkitsevät. Kunnossa olevat kutoset ovat antaneet yleensä 11-13bar samaisella Bilteman mittarilla.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
ihmeen vähän vääntää ? onko tuo kone teho vai?
kun mulla vääntää 271nm koneesta ja 250nm pyöriltä avaamaton motti ja Iso ilmäärämittari vaihdettu ei muuta ja paineta vähän noistettu.
kone teho 184,1hv ja pyöriltä se oli 166,9hv
alla oli 245/45 16" gummit
jos kyllästyt tuohon nokkaan voin ostaa sen halvalla jos se ei oo kulunut
kun mulla vääntää 271nm koneesta ja 250nm pyöriltä avaamaton motti ja Iso ilmäärämittari vaihdettu ei muuta ja paineta vähän noistettu.
kone teho 184,1hv ja pyöriltä se oli 166,9hv
alla oli 245/45 16" gummit
jos kyllästyt tuohon nokkaan voin ostaa sen halvalla jos se ei oo kulunut
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Teho on koneteho ja vääntöön varmasti vaikuttaa osaltaan pakoputken alkuosa joka oli mallia pakosarjasta 90 asteen kulmassa yhteenrööriin...
Ja se on kyllä ihan alkuperänen 3.0E...Ja kyl se sama kone on mitä on "esitelty" ja ajettu."Esittelyn" jälkeen nostettiin kone pois ja luovutettiin uudelle omistajalle.
Ja se on kyllä ihan alkuperänen 3.0E...Ja kyl se sama kone on mitä on "esitelty" ja ajettu."Esittelyn" jälkeen nostettiin kone pois ja luovutettiin uudelle omistajalle.
Johnny, la gente esta muy loca.
Heh..jees pieni tiedon puute tuossa olikin. Koneeseen on siis stampattu E25 koodi ettei lakkipäät konttorilla huomaa koneen olevan oikeasti 3 litrainen..
Nojuuh, nyt o pa paineen säädinki mallia säädettävä joten riittävästi säätömahdollisuuksia että sais jotenkuten pelaamaan.
Tossa äsken havaitsin sellasen jutskun ajellessani että tuo koneen nykiminen ja putkessa paukutus moottorijarrutuksessa katosi kun säädin ennakkoa aavistuksen lisää. Tosin vedotki hävis huomattavasti..
Minen toho enää koske, odotan suosiolla penkitys/säätösessiota.
Turha tota itse o perstuntumalla säädellä..menee vaa hyvä kone helposti piloille.
Nojuuh, nyt o pa paineen säädinki mallia säädettävä joten riittävästi säätömahdollisuuksia että sais jotenkuten pelaamaan.
Tossa äsken havaitsin sellasen jutskun ajellessani että tuo koneen nykiminen ja putkessa paukutus moottorijarrutuksessa katosi kun säädin ennakkoa aavistuksen lisää. Tosin vedotki hävis huomattavasti..
Minen toho enää koske, odotan suosiolla penkitys/säätösessiota.
Turha tota itse o perstuntumalla säädellä..menee vaa hyvä kone helposti piloille.
[quote="Tonskulus] Minen toho enää koske, odotan suosiolla penkitys/säätösessiota.
Turha tota itse o perstuntumalla säädellä..menee vaa hyvä kone helposti piloille.[/quote]
tätä oo kaikille suositellu
itte tuossa kans säädettii pers tuntumalla isomittari kiinni ja sytkää vähän niin hohoijaan penkissä säädettiin lisää jolloin saatiin n.20hv, onneksi en noilla paska säädöillä ajanut kun viikon
Turha tota itse o perstuntumalla säädellä..menee vaa hyvä kone helposti piloille.[/quote]
tätä oo kaikille suositellu
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben